Barb!!quote:
Hm, mijn zusje kon dezelfde dag nog foto's laten makenquote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog maar een week geleden, en van de week leek het mee te vallen.
Doc doet niets tot je er écht lang last van hebt. Een kneuzing op die plek geneest nou eenmaal niet zo snel.
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandertquote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel, geef het beest even tijd te wennen,,
Jeweettochquote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ok, true, daar heb je een punt
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwenquote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent 18, dan mag dat toch wel? Ik ging op m'n 15e naar de andere kant van 't land om vreemde mensen te ontmoeten
Ik kijk t wel ff aan. Als ik er te veel door belemmerd word, ga ik wel naar de dokterquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hm, mijn zusje kon dezelfde dag nog foto's laten maken
Ik vertrouw mijzelf nooit aan een ander toequote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwen
Cavia's zijn bijna altijd angsthazenquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandert
Yuki!quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barb!!![]()
Ik hoorde net dat ik me uit elkaar moet laten trekken door een sterke man
Ik las laatst dat ie 10+ kan worden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Cavia's zijn bijna altijd angsthazen.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichtelijk anders voor een meisje. Zou mijn dochtertje ook aan niemand toevertrouwen
Nee, dan niet inderdaadquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na bijna 2 jaar denk ik niet dat ie nog verandert
Hoe zit dat bij mij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
Ik aan de andere kant werp me in ieders armenquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijzelf nooit aan een ander toe
Als je hem echt goed laat schrikken kan ie een hartaanval krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ie 10+ kan worden.
Dat was even schrikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals elke jongen is of iig denkt zal hij als vader jongens niet vrouwen bij een dochterquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je hem echt goed laat schrikken kan ie een hartaanval krijgenJij dierenbeul jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hehe, nee, begrijp het wel hoor. En tja, zodra je uit huis bent, zal dit in ieder geval geen problemo zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima, laat maar weten
[..]
Klopt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |