...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn niet de laatste, er gaat in juni ook nog een serie soldaten heen.
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Punt is dat je in Marokko meer kan met 2 ton dan in Nederland.
Wat voor woning koop je hier voor dat bedrag? Juist ja.
En klimaat is ook nog eens kut in Nederland.
Hier koop je wat je wil zonder belasting erover te betalen.
Kortom: als je geld hebt is Marokko een paradijs.
Heb je geld te veel in Nederland, dan deel je alles met linkse hippies en word je van alle kanten kaalgeplukt.
awhquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*aait over bolletje*
NEEE, niet DAT bolletje.
Reserveer vast een tafeltje voor me!quote:
quote:
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vindquote:
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.
Dus niet zo dramatisch. Als je je ogen weer opendoet zit je gewoon weer in mavo 4 en heb je weer verkering met die jongen met die scooter.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
en je hebt nog een sexboerderij op krengdreef 69 toch?
Zeer hartelijk noujuist!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vind
2ton opstrijken van uitkeringen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.
Dan heb je inderdaad die 2 ton zo bij elkaar "verdiend" om lekker te leven in Marokko.
Rondingen met 16 is gewoon vet.quote:
Donequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reserveer vast een tafeltje voor me!
Aaaaaaaaaaaaah ga je nu echt al? Zo jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
en ook zo een serieuze saaie lul op Fok!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
Ik heb wat gemist zo te zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha Wolvendagen is een kutpuberquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |