Ja, in Porto (korte samenvatting ergens verborgen in de relposts van de vorige pagina's).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh! jij wel dan?
nee ik rel niet, maar zie het wel graag
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee... ik ga er spontaan van in plaatjes denken
Aww.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee... ik ga er spontaan van in plaatjes denken
Toch nog je 2 minutes of famequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan nog beter als sluitpost van ADO in een natuurfilm op internet staan.
Ja, maar als je geen werk hebt is 2 ton nog steeds veel Einstein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Nee.
Want met 2 ton heb je hier al een villa. En een dikke bak betaal je ook geen belasting over.
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?quote:
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil best herhalen dat ze groter zijn, maar dat mag hier niet blijkbaar, want dan gaan mensen rare conclusies trekken over seks met mijn veel oudere vrienden.
Zou ik je nooit aandoen!quote:
Nope, that's not it.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ze willen hun allochtonen terug
Wat een openheid ineens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
Dat weet hij. En hij vindt het niet erg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
In december pas, ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...
Ik donder wel in een werkende vulkaan.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens waren het 2 klote relaties,
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen werk hebt is 2 ton nog steeds veel Einstein.
dit is gewoon te makkelijk om waar te zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. Ben je begonnen toen je 11 was?
Anyway. Dit is té makkelijk. Hierbij vergeleken is zelfs RZ een uitdaging.
Tot ooit.
Hoe kan dat nou weer?quote:
Wat wil jij nou?quote:
Word jij ook al zo warm van binnen?quote:
Niet als het aan Balkenende ligtquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef rival het volgende:
[..]
dit is gewoon te makkelijk om waar te zijn
nee dat weten jullie niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?
*HAP HAP*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ze even bij je op schoot zodat je het niet door verteld?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?
Zometeen is zij warm van binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Word jij ook al zo warm van binnen?
Goeie avondquote:
LEER eens TUSSEN de REGELS in te LEZEN!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.
Ik ben toch niet achterlijk, ik heb de brief gezien met de data.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Volgende maand gaan de laatste militairen al naar Afghanistan... Die blijven geen 9 maanden hoor
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Weer zo,n schijtpuber erbij.quote:
Wat let je om mee te gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.
Want hij mocht ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet hij. En hij vindt het niet erg.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. Ben je begonnen toen je 11 was?
Anyway. Dit is té makkelijk. Hierbij vergeleken is zelfs RZ een uitdaging.
Tot ooit.
Houd je kankerbek. Ben ik open is het nog niet goed. Kutmod.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*HAP HAP*
[..]
Moet ze even bij je op schoot zodat je het niet door verteld?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
LEER eens TUSSEN de REGELS in te LEZEN!
Zou jij het fijn vinden als je vriend terug moet naar Afghanistan? Ja? Niet klote? Nee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Slim ook dat je meteen je halve levensverhaal neerzet, waarbij je zegt dat je blijkbaar zo volwassen bent dat je tot nu tot alleen maar kloterelaties hebt gehad.
Nogmaals:
Scherp...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.
Dan hoef je er niet om te vragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Slim ook dat je meteen je halve levensverhaal neerzet, waarbij je zegt dat je blijkbaar zo volwassen bent dat je tot nu tot alleen maar kloterelaties hebt gehad.
Nogmaals:
Wat een taalgebruik! Nu nog erbij stampvoeten en je lijkt wel zeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd je kankerbek. Ben ik open is het nog niet goed. Kutmod.
Gevoel voor tumor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat weet je van te vorenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden als je vriend terug moet naar Afghanistan? Ja? Niet klote? Nee?
Schelden met ziektes is ook echt heel volwassen. Wow, je komt echt véél ouder over dan die 16 jaar. Hulde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ha! Zo volwassen ben je nou.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in d,r reet geneukt en 9 maanden later werd jij geboren .. zo oud dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoe oud bent u dan, opa Feitosa?
Ik dacht dat je single was....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden als je vriend terug moet naar Afghanistan? Ja? Niet klote? Nee?
Zo jong en onschuldig nogquote:
Schelden met kanker... Heel volwassen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gedragsproblemen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat laatstequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
gebeurt er hier nog iets leuks, of moet ik naakt rond gaan dansen?
Thee over mijn schermquote:
Humor heb je nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in d,r reet geneukt en 9 maanden later werd jij geboren .. zo oud dus.
Nee, want de kans was 0%. Maar toen besloten ze toch nog militairen te sturen.quote:
Gozah, hoest nou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
gebeurt er hier nog iets leuks, of moet ik naakt rond gaan dansen?
de testosteron staat nog steeds te springen zie ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb je moeder in d,r reet geneukt en 9 maanden later werd jij geboren .. zo oud dus.
Ik moest ook gniffelenquote:
Je kan nog mee, als kamphoer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want de kans was 0%. Maar toen besloten ze toch nog militairen te sturen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan nog mee, als kamphoer.
Het zijn niet de laatste, er gaat in juni ook nog een serie soldaten heen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Gedragsproblemen?
Verder wil ik je best geloven hoor dat de laatste pas in december terug komen, als dat zo is heb ik het mis. Maar zo ongeveer mijn beste maat gaat volgende maand en die jongens zijn de laatsten (als het goed is en Balkenende niet zijn zin doordrijft) die gaan.
Niet jouw humor kennelijk.quote:
Wat is er loos? Per pb mag ook.quote:
En ik maar denken dat men nog onschuldig was op die leeftijd...quote:
Dan nog.. als je een relatie begint met een millitair moet je er rekening mee houden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want de kans was 0%. Maar toen besloten ze toch nog militairen te sturen.
Zegt de grootste kamper van het hele topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tsjah, ik ben dan ook nog maar een 'puber' (jouw woorden).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet jouw humor kennelijk.
Houden zo.
[..]
Punt is dat je in Marokko meer kan met 2 ton dan in Nederland.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.
Nu al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die Wolvendagen nu wel beetje irritant worden.
[..]
Flink ziekquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er loos? Per pb mag ook.
Net zwaar getraind en gestopt met roken. Goede combo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef rival het volgende:
[..]
de testosteron staat nog steeds te springen zie ik
dan heb je wat gemistquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat men nog onschuldig was op die leeftijd...
Ik heb een huis, een mooie wagen en geweldig veel vrienden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt de grootste kamper van het hele topic
Mijn ex is Zwarte Piet, die is hier maar 1 maand in het jaar. Zeurde ik toch ook nooit overquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan nog.. als je een relatie begint met een millitair moet je er rekening mee houden.
Mijn ex zat bij de brandweer en ik klaagde nooit als hij midden in de nacht zn nest uit moest. Want dat wist ik van te voren.
Ja, jammer dan, deze halve slow chat valt me aan. En als ik dan open en eerlijk ben, word ik nog afgezeken voor Jan Lul.quote:
Mata is cutequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt de grootste kamper van het hele topic
quote:
*aait over bolletje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |