Niet als het aan Balkenende ligtquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef rival het volgende:
[..]
dit is gewoon te makkelijk om waar te zijn
nee dat weten jullie niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?
*HAP HAP*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
Moet ze even bij je op schoot zodat je het niet door verteld?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?
Zometeen is zij warm van binnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Word jij ook al zo warm van binnen?
Goeie avondquote:
LEER eens TUSSEN de REGELS in te LEZEN!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.
Ik ben toch niet achterlijk, ik heb de brief gezien met de data.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Volgende maand gaan de laatste militairen al naar Afghanistan... Die blijven geen 9 maanden hoor
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
quote:
Weer zo,n schijtpuber erbij.quote:
Wat let je om mee te gaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Ik weet zelf wel dat het waar is en dat ik er kapot van ben.
Want hij mocht ook?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet hij. En hij vindt het niet erg.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. Ben je begonnen toen je 11 was?
Anyway. Dit is té makkelijk. Hierbij vergeleken is zelfs RZ een uitdaging.
Tot ooit.
Houd je kankerbek. Ben ik open is het nog niet goed. Kutmod.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*HAP HAP*
[..]
Moet ze even bij je op schoot zodat je het niet door verteld?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef rival het volgende:
[..]
LEER eens TUSSEN de REGELS in te LEZEN!
Zou jij het fijn vinden als je vriend terug moet naar Afghanistan? Ja? Niet klote? Nee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Slim ook dat je meteen je halve levensverhaal neerzet, waarbij je zegt dat je blijkbaar zo volwassen bent dat je tot nu tot alleen maar kloterelaties hebt gehad.
Nogmaals:
Scherp...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.
Dan hoef je er niet om te vragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Slim ook dat je meteen je halve levensverhaal neerzet, waarbij je zegt dat je blijkbaar zo volwassen bent dat je tot nu tot alleen maar kloterelaties hebt gehad.
Nogmaals:
Wat een taalgebruik! Nu nog erbij stampvoeten en je lijkt wel zeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd je kankerbek. Ben ik open is het nog niet goed. Kutmod.
Gevoel voor tumor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd je kankerbek. Ben ik open is het nog niet goed. Kutmod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |