Ja, in Porto (korte samenvatting ergens verborgen in de relposts van de vorige pagina's).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee joh! jij wel dan?
nee ik rel niet, maar zie het wel graag
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee... ik ga er spontaan van in plaatjes denken
Aww.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee... ik ga er spontaan van in plaatjes denken
Toch nog je 2 minutes of famequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan nog beter als sluitpost van ADO in een natuurfilm op internet staan.
Ja, maar als je geen werk hebt is 2 ton nog steeds veel Einstein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Nee.
Want met 2 ton heb je hier al een villa. En een dikke bak betaal je ook geen belasting over.
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?quote:
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil best herhalen dat ze groter zijn, maar dat mag hier niet blijkbaar, want dan gaan mensen rare conclusies trekken over seks met mijn veel oudere vrienden.
Zou ik je nooit aandoen!quote:
Nope, that's not it.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ze willen hun allochtonen terug
Wat een openheid ineens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
Dat weet hij. En hij vindt het niet erg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Papa wordt echt boos als ik em vertel dat je al sex hebt gehad. Daar krijg je echt wel straf voor.
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Houd jij alsjeblieft je bakkes dicht, als je zulke conclusies gaat trekken als je niks van me weet. Ik ben niet achterlijk dat je doelde op seks met vrienden van mij. Ik heb twee bedpartners gehad en dat waren beide relaties die niets met dat vriendengroepje te maken hadden. Tevens waren het 2 klote relaties, vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan. Ben je nu tevreden?
In december pas, ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Over een paar maanden is hij weer terug hoor...
Ik donder wel in een werkende vulkaan.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens waren het 2 klote relaties,
hoeveel daarvan is voor de belastingsdienst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen werk hebt is 2 ton nog steeds veel Einstein.
dit is gewoon te makkelijk om waar te zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
vooral die laatste omdat hij terug moet naar Afghanistan.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. Ben je begonnen toen je 11 was?
Anyway. Dit is té makkelijk. Hierbij vergeleken is zelfs RZ een uitdaging.
Tot ooit.
Hoe kan dat nou weer?quote:
Wat wil jij nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |