Wat is er loos? Per pb mag ook.quote:
En ik maar denken dat men nog onschuldig was op die leeftijd...quote:
Dan nog.. als je een relatie begint met een millitair moet je er rekening mee houden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want de kans was 0%. Maar toen besloten ze toch nog militairen te sturen.
Zegt de grootste kamper van het hele topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan nog mee, als kamphoer.
Tsjah, ik ben dan ook nog maar een 'puber' (jouw woorden).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet jouw humor kennelijk.
Houden zo.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Punt is dat je in Marokko meer kan met 2 ton dan in Nederland.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, niks als je geen werk hebt natuurlijk.
Nu al?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die Wolvendagen nu wel beetje irritant worden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flink ziekquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er loos? Per pb mag ook.
Net zwaar getraind en gestopt met roken. Goede combo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef rival het volgende:
[..]
de testosteron staat nog steeds te springen zie ik
dan heb je wat gemistquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat men nog onschuldig was op die leeftijd...
Ik heb een huis, een mooie wagen en geweldig veel vrienden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt de grootste kamper van het hele topic
Mijn ex is Zwarte Piet, die is hier maar 1 maand in het jaar. Zeurde ik toch ook nooit overquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan nog.. als je een relatie begint met een millitair moet je er rekening mee houden.
Mijn ex zat bij de brandweer en ik klaagde nooit als hij midden in de nacht zn nest uit moest. Want dat wist ik van te voren.
Ja, jammer dan, deze halve slow chat valt me aan. En als ik dan open en eerlijk ben, word ik nog afgezeken voor Jan Lul.quote:
Mata is cutequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt de grootste kamper van het hele topic
quote:
*aait over bolletje*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |