...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn niet de laatste, er gaat in juni ook nog een serie soldaten heen.
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Punt is dat je in Marokko meer kan met 2 ton dan in Nederland.
Wat voor woning koop je hier voor dat bedrag? Juist ja.
En klimaat is ook nog eens kut in Nederland.
Hier koop je wat je wil zonder belasting erover te betalen.
Kortom: als je geld hebt is Marokko een paradijs.
Heb je geld te veel in Nederland, dan deel je alles met linkse hippies en word je van alle kanten kaalgeplukt.
awhquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*aait over bolletje*
NEEE, niet DAT bolletje.
Reserveer vast een tafeltje voor me!quote:
quote:
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vindquote:
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.
Dus niet zo dramatisch. Als je je ogen weer opendoet zit je gewoon weer in mavo 4 en heb je weer verkering met die jongen met die scooter.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
en je hebt nog een sexboerderij op krengdreef 69 toch?
Zeer hartelijk noujuist!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vind
2ton opstrijken van uitkeringen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.
Dan heb je inderdaad die 2 ton zo bij elkaar "verdiend" om lekker te leven in Marokko.
Rondingen met 16 is gewoon vet.quote:
Donequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reserveer vast een tafeltje voor me!
Aaaaaaaaaaaaah ga je nu echt al? Zo jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
en ook zo een serieuze saaie lul op Fok!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
Ik heb wat gemist zo te zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha Wolvendagen is een kutpuberquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zeer hartelijk noujuist!
Heb het even wat verbeterd voor jequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.
Dus niet zo dramatisch. Als je je ogen weer opendoet zit je gewoon weer in mavo 4 VMBO niveau 2 en heb je weer verkering met die jongen met die scooter gejatte Citta en een nep-diamanten oorbel.
Groetjes,
Krea.
Hmmm, alleen bier dus (coebergh als ik al bezopen benquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bier, rosé, wijn, baileys, coebergh?
De kanker voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan pak je de Privé er maar bij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah ga je nu echt al? Zo jammer.
Heb ik morgen niets te lezen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jullie kunnen het wetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
2ton opstrijken van uitkeringen?
Daar ben je volgens mij wel even 60 jaar zoet mee
Leveraandoening terug.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Om in de TT te blijven: Alles, gemixt in een oude gedragen helm, nieuwe epauletten (schrijf ik dat goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bier, rosé, wijn, baileys, coebergh?
ja dat neem je dan maar zelf mee hequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, alleen bier dus (coebergh als ik al bezopen ben)
Importeer maar eerst wat frysk genot:
[ afbeelding ]
Ik geniet ervan.quote:
Oja, doodsverwensing. TR.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Bermbommen onschadelijk makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd als levend schild... maar een dubbelfunctie is ook mogelijk dan he.
quote:
En jouw corpsverleden heeft je nooit aan een baan geholpen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om in de TT te blijven: Alles, gemixt in een oude gedragen helm, nieuwe epauletten (schrijf ik dat goed?) er doorheen roeren zodat het stijfsel is opgelost en ad fundum dan maar!
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja dat neem je dan maar zelf mee he
Maar maar....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nou de 16 jarige weggepest voor ik haar in bed kon praten?
Klootzakken!
Ja, want zwart geld verdienen enzo doen mensen natuurlijk NOOIT. Want als ze WIA krijgen zijn ze écht niet in staat om te werken en als ze WW krijgen, spenderen ze alle uren van de dag om een legaal baantje te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
2ton opstrijken van uitkeringen?
Daar ben je volgens mij wel even 60 jaar zoet mee
Ach, net als een herpeszweer steek je straks toch weer de kop op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Kusje op je doodskist dan.quote:
..verbeteren impliceert dat mijn tekst niet goed was. En dat was het wel. Verneuk je eigen brouwsels met je onzekerheid.quote:
Wie zaait, zal oogsten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Waarom pest jij haar nuquote:
Jij bent niet 16quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar maar....ik ben er nog...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.quote:
Kaalscheren en door de stad slepen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
ga je nu klikken bij je modjesvriendje van KLB?
*proest*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.
Maar wel een pijnlijke angstige lijdenswegquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kanker is niet per definitie de dood
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!quote:
En een bermbom als toetje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik je niet in bed ga lullen. Maak je niet druk
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaalscheren en door de stad slepen.
Gauw over met die pronte cupjes A hoor.
Niet het soort werk dat je wilt blijven doen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jouw corpsverleden heeft je nooit aan een baan geholpen?
Braaf, ja dat is wel een woord dat bij me pastquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar braaf voor de regering werken je leven lang
En dat is leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
Oh, ik ben de laatste die het iemand zal gunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
O jee, kwaadaardige humor gevonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Ooooeeeeh..... *ril ril ril*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar welquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
Voelt zeker net zo goed als je in het echte leven gepest wordt, je "oudere stoere vrienden" erbij halen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak me gek![]()
kort haar EN kleine tieten
je houdt echt van me Torero!
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.quote:
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.quote:
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!quote:
Heyquote:
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
iemand MET humor (nee geen tumor) zou al stukken beter zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Je mag d'r hebben. Ik ga voor wat lekkerders en leukers enzulks.![]()
gaat me ook te hardquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Iewl bah, oversekste opmerkingen tegen een 16-jarige.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met 1 kogel in het achterhoofd er 5 raken, da's pas knap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doen
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.
Aansteller, weet je hoe lang voor mij alweer! Toch al gauw 40 uur. Arme ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
voor mij 10 dagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
Het paardenmeisje heeft de kern van de zaak bij de ballen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |