Je hebt de buurjongen op de motorkap gedaan? Best koud lijkt me..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het zo zat he die sneeuw![]()
Gisteren vet in de slip, net bijna een fietser aangereden, gisteren mn buurjochie op de motorkap
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nogquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, ga rijden met gladheid
Buurjochie, kind is 11 ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt de buurjongen op de motorkap gedaan? Best koud lijkt me..
Valt best mee in een garage en een draaiende motor...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
toch geen kras in je lak hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nog
Oh buurvrouw wat doet u nu?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
Valt best mee in een garage en een draaiende motor...
'Buurvrouw, wat doet u nu?'quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het jou ook nietquote:
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die fietser vanuit het niets, zonder licht en gewoon oversteken. Ik vol in de ankers, alsof dat zin heeft op een spekgladde weg en die fietser boos op mij ook nog
Ja, dikke vingerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga er niet van uit, maar het gebeurt wel. andersom doe ik het dus ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ga ik al 10 jaar niet meer van uit..
Ohh.. dan begreep ik je verkeerd! (Al dat pedo nieuws op de radio ook..)quote:
quote:
Ja maar ik drink eigenlijk meestal grolschquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..
Het is geen goed plan, maar ook niet slecht. Bedoel, Grolsch moet ook op he
Ja dan ben ik verder van huisquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....
En dan nog beschermd zijn door de wet....
Niet helemaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had er nog een keer overheen gereden.... Fietsers zonder licht....
En dan nog beschermd zijn door de wet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |