Jullie duiken met zijn allen op mij hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga anders je vet coole veel oudere vrienden en vriendinnen erbij halen. Die nemen het vast wel voor je op.
Kap met zeiken en doe normaal, of rot lekker op.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga jij je d'r ook even mee bemoeien, kut op benen.
Ik niet, ik ben een gentleman en wacht geduldig op mijn beurtquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie duiken met zijn allen op mij hoor.
Don't feed the trollquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nu geloof ik echt dat je 16 bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een gentleman en wacht geduldig op mijn beurt
Hoiiiquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
kap eens met dat gezeur of gtfo.
En ze accepteren hem OVERAL!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd mijn klantenkaart voor... Die van baksteen.
En bedankt, ik moet ineens hier aan denken:quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Kom je even bij me slaaaaapen".
Hebben we de grootste troll van heel fok ook weer. Tyft nou eens op Nadiaschoonheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen hadquote:
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
Ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
@ TT:
Ik heb vroeg naar bed in de planning staan.
Wat zou je meer missen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen had
Nou, nee, toch niet. Daar staat heul iemand anders al.quote:
ik pak de popcorn alquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?
Ik heb ook geen kut.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen had
Tijd voor soep?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |