Jullie duiken met zijn allen op mij hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga anders je vet coole veel oudere vrienden en vriendinnen erbij halen. Die nemen het vast wel voor je op.
Kap met zeiken en doe normaal, of rot lekker op.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga jij je d'r ook even mee bemoeien, kut op benen.
Ik niet, ik ben een gentleman en wacht geduldig op mijn beurtquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie duiken met zijn allen op mij hoor.
Don't feed the trollquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nu geloof ik echt dat je 16 bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trek maar een nummertje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een gentleman en wacht geduldig op mijn beurt
Hoiiiquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
kap eens met dat gezeur of gtfo.
En ze accepteren hem OVERAL!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd mijn klantenkaart voor... Die van baksteen.
En bedankt, ik moet ineens hier aan denken:quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Kom je even bij me slaaaaapen".
Hebben we de grootste troll van heel fok ook weer. Tyft nou eens op Nadiaschoonheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen hadquote:
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.
Ik ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
@ TT:
Ik heb vroeg naar bed in de planning staan.
Wat zou je meer missen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen had
Nou, nee, toch niet. Daar staat heul iemand anders al.quote:
ik pak de popcorn alquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?
Ik heb ook geen kut.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zou toch veel erger zijn als ik 1) geen kut had of 2) geen benen had
Tijd voor soep?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
wie loopt er hier rond met een blikopener jongens?
Ik houd me er waarschijnlijk toch niet aan... Maar ik wil er voor negen uur in liggen. Lekker lezenquote:
Ooh, die voelen we ja....quote:
Alleen jammer dat een kloonscan 0,0 match geeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hebben we de grootste troll van heel fok ook weer. Tyft nou eens op Nadiaschoonheid.
Die veel oudere vrienden van je doen waarschijnlijk precies hetzelfde, want ik zie op dit moment niet in welk ander voordeel ze zouden hebben van je qua omgang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind ik nog oud hoorquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die veel oudere vrienden van je doen waarschijnlijk precies hetzelfde, want ik zie op dit moment niet in welk ander voordeel ze zouden hebben van je qua omgang.
Omdat je via proxy fokt en je IP op poixie.tk een Marokkaans IP-adres was en dat was die van Nadiaschoonheid ook. Zo opgelost, weg nu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een kloonscan 0,0 match geeft
* biertje gooit richting Rivalquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef rival het volgende:
[..]
als je toch die kant op gaat, mag ik een biertje?
Wat heb jij een raar helden referentiekader danquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Kreator het volgende:
Wolvendagen, ik ken je nog niet, maar je bent nu al mijn held vd dag..
Ik had al zo'n vermoeden dat iemand die makkelijke opmerking wilde maken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik zal het niet doen, maar maak het me niet te makkelijk aub
Ja ik wel! Half 9 begint er iets van lief wil zien en dan ga ik er naast liggen (mijn voorwaarde was in bed kijken) en flikker ik toch in slaap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd me er waarschijnlijk toch niet aan... Maar ik wil er voor negen uur in liggen. Lekker lezen
Hoestie?quote:
Jij wordt niet "uitgescholden"(quote:
Gooi er dan ook maar een naar mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
* biertje gooit richting Rival
Ik heb het begin gemist misschien, maar ik moest wel lachen om kut op benen en die halve poging om taly de pies lauw te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Samzz het volgende:
Wat heb jij een raar helden referentiekader dan
Ik ben hartstikke leuk, dat is hier alleen verknalt door jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die veel oudere vrienden van je doen waarschijnlijk precies hetzelfde, want ik zie op dit moment niet in welk ander voordeel ze zouden hebben van je qua omgang.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
@ TT:
Ik heb vroeg naar bed in de planning staan.
Nee, dat zou ik echt niet trekken. Dan zou ik vannacht niet meer slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wordt niet "uitgescholden"() voor "kut op benen"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |