Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
denk inderdaad dat het dat is jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.
Je bent door carnaval zo vermoeid geraakt dat je diepe rimpels hebt en je haren grijs in 1 nacht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
Ik schatte je eerder rond de 14.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.
En dank je.
Niveau leeftijd 22? Dat vrijwel nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van mijn vrienden ligt op 22, dus ik heb me aangepast tot dat niveau.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dacht: Shit.... ik ben een vaste klant geworden
Psychiater bedoel jequote:
welke rel?quote:
Dat is waar, alleen zo jammer dat ik dan geen drank meer mag enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bekijk het positief: dan ben je wel ineens jonger.
RZquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.
ja maar af en toe is het wel eens vervelend hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...
Ik zie het maar als een compliment...
Precies. Dan zal je er wel jonger uitzienquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Ik ben 25 (!) en nóg moet ik met regelmaat mijn ID laten zien bij de Gall&Gall of de Appie...
Dude, praat me niet van kringgesprekken. Ik word er dit semester mee doodgegooid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sst.Jij bent nog niet aan de beurt in dit kringgesprek.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dacht: Shit.... ik ben een vaste klant geworden, ze weten gewoon wanneer ik 18 ben geworden!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent door carnaval zo vermoeid geraakt dat je diepe rimpels hebt en je haren grijs in 1 nacht?
*brokkel brokkel*quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is de rel nog zo snel...![]()
Jeetje wat een kutposts.
nee daar zijn we aan het eind an de dag te moe voor, dan hebben we al heel de dag gerendquote:
Hahahaha! LOL!quote:
Ik heb geen vrienden van onder de twintig. En de oudste is 29.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik schatte je eerder rond de 14.
[..]
Niveau leeftijd 22? Dat vrijwel niets
Mja, ligt eraan. Als ze je amper 19 schatten zou ik dat persoonlijk niet als compliment beschouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
en omdat je vrouw bent, kan ik daar wel iets mee doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik vrouw ben. Kan jij ook niks aan doen
Meer qua domheid van de caissières bij de Appie. Ik bedoel, ik ben 25, en voor een flesje wijn of wat bier moet je minimaal 16 zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar af en toe is het wel eens vervelend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |