Overal op het forum eigenlijk wel eens, maar zit het meest in KLB. Beetje meelezen, post daar vrijwel niets namelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]sinds een jaar ofzo.
niet zo heel legaal meer maar ja....t is gezellig
waar hang jij rond meestal?
Nee, ik heb een imago van goeie posts hoog te houden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maar
blijkbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik in het echte leven genoeg meegemaakt om zelf wel te kunnen beslissen of ik volwassen ben of niet hoor. Daar heb ik jou niet bij nodig.
EN HET DOET PIJN, GODVERDOMME!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.
Nou worden ze weer geconfronteerd met het feit dat ze zelf al oud zijn.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EN HET DOET PIJN, GODVERDOMME!!
Dan moet je keuzes makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verre van dat.Maar ik geef toe, het lag ook aan mij. Automatic_ vroeg de hele tijd aandacht via pm.
En aangezien ik geen vrouw ben, veranderd multi-tasken bij mij in 2 minuten in blinde paniek.
Okequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh, als ik chaggie ben post ik alleen kwalitatieve dingen, anders is het niets waard.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bent zelf begonnen, dus nu niet huilen
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef vencodark het volgende:
@ Wolvendagen: hoe is het om 16 te zijn dezer dagen?![]()
Ik vond het destijds vreselijk en zou graag willen dat het toen anders was.Kutleeftijd/periode vond ik het.
Ps: als ik in je profiel kijk zie ik echt een toffe usericon, met dat spelende katje.![]()
Inderdaad, want dat was ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
want volwassen is ook echt het woord dat ik gebruikt heb
Wil je nu ontkennen dat je daarop doelde?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
want volwassen is ook echt het woord dat ik gebruikt heb
Rustig maar opa, het busje met die witte meneer komt zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup! School zuigt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Nog een reden dat je chaggie bent?
Zal ik je eens ff lekker troostenquote:
RZ is niet wijs.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...
Je weet volgens mij dan niet eens wat uitgespuugd worden is. Of ben je zo'n teer zieltje. Want dan zit je hier in ieder geval verkeerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?
Aww...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het om Samzz gaat altijd...
zo heb ik je leren kennen hier, daarvoor nog nooit van je gehoord...... dusssssss, iets met indruk achterlatenquote:
Hoi krengquote:
oh dan woon jij vast 5 straten bij mijn oude straat vandaan, ik woonde namelijk 4 straten ofzo van capelle af, ooit, 10 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep maar een straat verder ben ik al weer in Rotterdam hoor.
Aaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.
En dank je.
en dat imago brokkelt weer een stukje afquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb een imago van goeie posts hoog te houden!
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zegquote:
Balen snel door studeren dan ben je er vanafquote:
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal ik je eens ff lekker troosten
[..]
RZ is niet wijs.![]()
[..]
Je weet volgens mij dan niet eens wat uitgespuugd worden is. Of ben je zo'n teer zieltje. Want dan zit je hier in ieder geval verkeerd
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik je leren kennen hier, daarvoor nog nooit van je gehoord...... dusssssss, iets met indruk achterlaten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dat imago brokkelt weer een stukje af
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
sweetiehoe gaat het met je paard?
Ik was al bang dat die jonge snot-yuppen op het pluche die hadden wegbezuinigd voor een bonus, maar gelukkig nog niet dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rustig maar opa, het busje met die witte meneer komt zo.
De gemiddelde leeftijd van mijn vrienden ligt op 22, dus ik heb me aangepast tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.
Teer zieltje. Ik zei het netquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand zijn leeftijd schatten op basis van gedrag is zo'n onzin
Nee, ik bedoel: wat het gevoel zegt is niet altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zeg
Inderdaad. Of het heeft rimpels, of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Sneller is niet mogelijk helaas! Maar als ik tijd vooruit kon sturen, zou ik het graag doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen snel door studeren dan ben je er vanafDan kan je daarna verder gaan met zeuren over je werk en collega's
![]()
![]()
Ahh tis zonde.. maar gelukkig gaat het al beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipMaar het word beter
Ja inderdaad. Anders zou dat voor mij heel slecht uitpakken namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
Betweter modjes kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Teer zieltje. Ik zei het netDus we zijn het eens hoor als jij aangeeft dat je dit al uitspugen vind
ik als 4quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |