Als je al het gevoel hebt dat je word uitgespuugd waarom zou je dan langer willen blijven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.
Maar dit geloofde je wel he? Ja he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Maar ben altijd een beetje snel jaloers wat jou betreft....
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
je valt inderdaad erg tegen vandaag... hoe dat zo?
Dat kan ik heul niet tussen regels doorlezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
nog zo een serieus persoon.....
ach als jullie een jaartje ouder worden leren jullie wel tussen regels door te lezen
Nou volgens mij heb ik in het echte leven genoeg meegemaakt om zelf wel te kunnen beslissen of ik volwassen ben of niet hoor. Daar heb ik jou niet bij nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef rival het volgende:
[..]
nog zo een serieus persoon.....
ach als jullie een jaartje ouder worden leren jullie wel tussen regels door te lezen
dit kan echt mooi worden vanavondquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.
Nou worden ze weer geconfronteerd met het feit dat ze zelf al oud zijn.
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds welkom. SMD is 19 dus dat kan. Ze hoopten gewoon dat je wat ouder was en dat dat niet zo is blijkt tegen te vallen.
Nou worden ze weer geconfronteerd met het feit dat ze zelf al oud zijn.
Ik zou het combineren een chagrijnige baggerpostquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je al het gevoel hebt dat je word uitgespuugd waarom zou je dan langer willen blijven?
Yep maar een straat verder ben ik al weer in Rotterdam hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Murmeli het volgende:
oh adhd kom jij uit capelle? die ad ijssel enzo? dan was ik net nog in jouw stadje/dorpjenja ging erdoorheen met de trein en stonden ff stil op t station
da's vlak bij mij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Thanks
Ben jij een regelmatige bezoeker van deze SC?
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maarquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bummerdag. En dan kan ik 2 soorten posts hebben: baggerposts of chagrijnige posts.
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet perse als oud kwalificeren...
Nee joh, als ik chaggie ben post ik alleen kwalitatieve dingen, anders is het niets waard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het combineren een chagrijnige baggerpost
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
noujah realzeus is er al dus doe jij dan de baggerposts maar
Verre van dat.quote:
elke dag nog een stukje beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Murmeli het volgende:
@ rival: hier is t goed. bij jou dan?
Als je wat meer zou pikken zou je niet in het [Singles] draadje zitten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.
Als het om Samzz gaat altijd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dit geloofde je wel he? Ja he?
Het zit je echt dwars hequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het triest is dat ik uitgespuugd word door mijn leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |