Brabant de gekstuuuuuuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabant!
Nieuw hier dus
jij bent veels te serieus voor een KLB SC... serieus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit, daarom staat er fixed in mijn post he.
Ik had meer stoom van jou verwacht meid...quote:
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent veels te serieus voor een KLB SC... serieus!
Stam cafequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.
Je gelooft toch niet alles wat hier getyped wordquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij mocht wel meegluren?En ik heb nog wel beloofd om Louboutins voor je te kopen....
Capelluhhhh De Saaistuhhhhhhquote:
dit kan nog wel ff doorgaan zo volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.
welcomequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabant!
Nieuw hier dus
serieuze club?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet waar SC voor staat neem ik aan?
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.
Nee. Maar ben altijd een beetje snel jaloers wat jou betreft....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet alles wat hier getyped word
Hoor datquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Deze mensen zitten in R&P en dat is toch anders. Het is net de politiek, ze schrikken een beetje van verandering.
Thanksquote:
Ja. Er word toch gewoon op je gereageerdquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had meer stoom van jou verwacht meid...
Wat loop je nou allemaal te trollen gek, je bent niet niet-welkom en je bent nog steeds gewoon welkom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was nog welkom voor ik mijn leeftijd zei.
nog zo een serieus persoon.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |