Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef rival het volgende:
[..]
je bent hier al 2 jaar lid en je neemt mensen die je gelijk bij het grofvuil zetten nog serieus?
Dan zou je toch moeten weten hoe Fok werktquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben pas twee jaar lid en heb 20k aan posts, ja ik ben duidelijk een kloon.
Schijnheilig is het woord dat we zoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet:Heel slecht van me, ik mag niet gemeen zijn want dat zit in mijn aard.
![]()
Heilig, je weets.![]()
Ik kom nooit buiten de Klb SC.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten weten hoe Fok werkt
Ik ben SMD, 19 jaartjes jong en afkomstig uit Brabantquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi!! ik ken jou nietwie ben jij?
Aaah that's so cute!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, de bejaarden kunnen er niet mee omgaan.
Was het niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzz....ik weet t niet...had er wat meer van verwacht, Samzz....
quote:
je verdraait mijn woorden, netjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fixed. Ja. Alsof ik dat moet pikken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef rival het volgende:
[..]
Schijnheilig is het woord dat we zoeken
Dan ben je wel erger gewend dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten de Klb SC.
No shit, daarom staat er fixed in mijn post he.quote:
Welkom in de volwassen wereldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten de Klb SC.
Ik kom ook bijna alleen maar in KLB, post er alleen weinig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erger gewend dus.
KLB SC: de probleemwijk van FOK!
je valt inderdaad erg tegen vandaag... hoe dat zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Nee, een hopeloos gebrek om 'goeie' posts neer te zetten. Ik heb de inspiratie van een nagelvijl.
Hij mocht wel meegluren?quote:
Kleine meisjes....FLEE!! FLEE FOR YOUR LIVES!! WE´RE DOOMED!! DOOMED, I TELL YOU!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, de bejaarden kunnen er niet mee omgaan.
Nee, want ik draai mee sinds het begin in de SC en ik 'ken' iedereen daar. Jullie ken ik niet en bij mij derde post hier word ik al uitgespuugd. Hey no problem, I've been chewed out before, maar zeg dan gewoon dat ik hier niet welkom ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je wel erger gewend dus.
KLB SC: de probleemwijk van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |