En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!quote:
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
van je fouten zou je moeten leren, ik begin nu
En dat is mijn probleem omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
Ik vind het wel een leuk woordquote:
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Dat vraag ik toch juist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk woord![]()
[..]
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?
een jaartje ouder, maar toch nog te jong! had ook leuke TT geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toch bijna jarig.
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Misschien is zijn kleindochtersnichtje (quote:
dan vraag ik me af wat je eerder over me dachtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goed
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat je eerder over me dacht
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)tballers_vatten_vlamquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik las een verhaal van darwin, heb geen watje gezien
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?
Er komen zelfs bezette mensen hier in het topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die oud-premier van Engeland?quote:
Nou erg welkom ben ik hier volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aan
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Relativerende humor beschermt je wel, in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aan
spreek voor jezelf, mijn pas is nog niet binnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
En inderdaad het maakt niet uit hoe jong/oud je bent..
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die oud-premier van Engeland?![]()
[ afbeelding ]
niet als je zo door blijft gaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou erg welkom ben ik hier volgens mij ook niet.
Je bejaardenpas?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, mijn pas is nog niet binnen
Wel hoor. Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tjaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig, er zijn nog mensen die wel kunnen lezen
laat ons maar weer in de steek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ga al hoor. Godsanje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hier in eerste instantie niemand! Misschien dat er hier wel een ander single knulletje voor je zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ga al hoor. Godsanje.
bitterkoekje erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
De gemiddelde leeftijd is hier 73 of althans dat denk ik vaak vanwege al het gezeur hier.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?quote:
kijk, iemand die het snaptquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren joh. Die malloot is zo uit een carnavalsoptocht weg gelopen....
Dat blijkt, ja. Ik ben zestien en ik word gelijk bij het vuil gezet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is hier in eerste instantie niemand! Misschien dat er hier wel een ander single knulletje voor je zit?
De gemiddelde leeftijd is hier 73 of althans dat denk ik vaak vanwege al het gezeur hier.
nou is het leuk geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?
Ja, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij er niet opeens aan herinnerd werd dat hij z´n 65+ pas nog op moest halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |