En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!quote:
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
van je fouten zou je moeten leren, ik begin nu
En dat is mijn probleem omdat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je nog tig jaartjes erbij op de teller! Je had mijn kleindochtersnichtje kunnen zijn!
Ik vind het wel een leuk woordquote:
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Dat vraag ik toch juist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk woord![]()
[..]
Waar zegt hij dat het jouw probleem is?
een jaartje ouder, maar toch nog te jong! had ook leuke TT geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toch bijna jarig.
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat is mijn probleem omdat?
Misschien is zijn kleindochtersnichtje (quote:
dan vraag ik me af wat je eerder over me dachtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien & Ik vind het heeeeél goed
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat je eerder over me dacht
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)tballers_vatten_vlamquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik las een verhaal van darwin, heb geen watje gezien
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet. En wat je ook doet, kijk niet in het licht.
nou het is niet voor al te serieuze mensen, dus werk daar ff aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?
Er komen zelfs bezette mensen hier in het topicquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is toch voor alle singles ongeacht de leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |