Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ik word altijd ouder geschat door mijn uiterlijk en mijn gedrag. (zou je niet zeggen nu he, nee, maar ik word 21 geschat). Dus.
En dank je.
en dat imago brokkelt weer een stukje afquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik heb een imago van goeie posts hoog te houden!
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zegquote:
Balen snel door studeren dan ben je er vanafquote:
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal ik je eens ff lekker troosten
[..]
RZ is niet wijs.![]()
[..]
Je weet volgens mij dan niet eens wat uitgespuugd worden is. Of ben je zo'n teer zieltje. Want dan zit je hier in ieder geval verkeerd
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
zo heb ik je leren kennen hier, daarvoor nog nooit van je gehoord...... dusssssss, iets met indruk achterlaten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dat imago brokkelt weer een stukje af
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
sweetiehoe gaat het met je paard?
Ik was al bang dat die jonge snot-yuppen op het pluche die hadden wegbezuinigd voor een bonus, maar gelukkig nog niet dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rustig maar opa, het busje met die witte meneer komt zo.
De gemiddelde leeftijd van mijn vrienden ligt op 22, dus ik heb me aangepast tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe gedraag je je dan dat je 21 wordt geschat? Vind die 5 jaar wel flink verschil, zeker als je uiterlijk ook zo geschat wordt.
Teer zieltje. Ik zei het netquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien is onze definitie van iemand uitspugen gewoon anders en gaan we het nooit eens worden.
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand zijn leeftijd schatten op basis van gedrag is zo'n onzin
Nee, ik bedoel: wat het gevoel zegt is niet altijd goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je zou maar geen gevoel hebben zeg
Inderdaad. Of het heeft rimpels, of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Sneller is niet mogelijk helaas! Maar als ik tijd vooruit kon sturen, zou ik het graag doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen snel door studeren dan ben je er vanafDan kan je daarna verder gaan met zeuren over je werk en collega's
![]()
![]()
Ahh tis zonde.. maar gelukkig gaat het al beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter! Hij heeft nog steeds een hanglipMaar het word beter
Ja inderdaad. Anders zou dat voor mij heel slecht uitpakken namelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
Betweter modjes kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Teer zieltje. Ik zei het netDus we zijn het eens hoor als jij aangeeft dat je dit al uitspugen vind
ik als 4quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |