Kan iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan woon jij vast 5 straten bij mijn oude straat vandaan, ik woonde namelijk 4 straten ofzo van capelle af, ooit, 10 jaar geleden ofzo
hangt er vanaf, wel wat realzeus betreftquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je nu ontkennen dat je daarop doelde?
Bekijk het positief: dan ben je wel ineens jonger.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Anders zou dat voor mij heel slecht uitpakken namelijk.
Dat zal me echt mijn reet roesten waar je wel of niet tegen kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Betweter modjes kan ik niet tegen.
Je hebt gelijk, ik had beter moeten weten. Maar soms wil ook gewoon teveel he? En dat breekt dan niet alleen mij op, maar ook jouw douche-partij...het spijt me zo...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je keuzes makenEn zoals ik al eens eerder postte, een keuze komt voort uit een gevoel en een gevoel is altijd goed.
Jij ook alquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
De tijd gaat al zo snel dus doe maar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sneller is niet mogelijk helaas! Maar als ik tijd vooruit kon sturen, zou ik het graag doen.
Jeetje! Ren naar elkaar toe!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan iddWel grappig. Beide in Singles posten, wonen vlak bij elkaar en ADHD.
Naja, het mag de naam "rel" eigenlijk niet dragenquote:
En terechtquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had beter moeten weten. Maar soms wil ook gewoon teveel he? En dat breekt dan niet alleen mij op, maar ook jouw douche-partij...het spijt me zo...
dat is tot je 30ste tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.![]()
Maar, ook al gaat het langzaam, mensen veranderen.
Lees: ik kom er zo vaak dat ik er een rekening heb en alle medewerkers me nu kennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
Dan zal het mij aan mijn anus oxideren of jij mij een teer zieltje vindt, droeftoeter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zal me echt mijn reet roesten waar je wel of niet tegen kan
En hoe voelde je je daarbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
heb vandaag voor de eerste keer mn ID niet hoeven laten zie bij de Gall&Gall
altijd nog verder dan ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Dan kom ik niet verder dan 12
Al is de rel nog zo snel...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het mag de naam "rel" eigenlijk niet dragen
Dat komt omdat ik vrouw ben. Kan jij ook niks aan doenquote:
Oke....quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terechtGa dat eens snel goedmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |