Hey mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Not exactly
Ik baal gewoon dat je ze niet goed kan zien als ik ze aan heb
Ik heb toen ook al gezegd dat ik gewoon scheld met wat ik schelden wil, omdat ik het niet fout bedoel. Voor mij is kanker gewoon een normaal scheldwoord. Dat het voor sommige gevoelig ligt, ja sorry, vervelend, voor mij liggen andere dingen gevoelig, daar word ook geen rekening mee gehouden en dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.
Internet lag eruit.quote:
Tja,,verschil moet er wezen.quote:
Leve het leven in een hotel! Elke avond in badquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dan zelf geen bad, maar regen,storm,onweer in combinatie met bed is even lekker
Lieverd, wij zijn de PI's toch allang voorbij?quote:
Daar lig ik alquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef dawg het volgende:
ik ga mijn reet op mijn bank parkeren.
Zo ist maar net Samzel.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ben je een n00b? Singles meet nodig jezelf voor uitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
Je moet jezelf uitnodigen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
en mij verplaatsen naar misschien, ik heb toch duidelijk vanavond tegen E_M gezegd dat ik misschien zou komen en nog niet zeker..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
STING, geile jongen, wil je Jofunu-kun aan de OP toevoegen en het zinnetje pm babs vervangen in, vraag de TS?
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar lig ik al
Op m'n eigen bank welteverstaan
Klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelen
Achja, ik heb ook een wc in de badkamer en geen vaatwasser. Dus toch al geen klasse.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zeg stop eens even met haat zaaien jij!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |