Er ligt spanning op, maar door er lekker op in te gaan wordt het niet minder genoemd, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerd
Op kanker ligt veel meer spanning bij de gemiddelde persoon dan andere ziektes, ik vind dat men daar rekening mee moet houden.
Ik zie het zelden voorbij komen ja. Daarom vind ik het ook gemiereneuk persoonlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso weinig met ziektes gesmeten toch
En dat vind ik dan weer hypocrietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerd
Op kanker ligt veel meer spanning bij de gemiddelde persoon dan andere ziektes, ik vind dat men daar rekening mee moet houden.
Er waren bijna geen hogerequote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had hoger gekund
Nee mooi hoor meid
*ouch*quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets te donker zie ik nu... Nouja, het idee is er
Oeh die is best wel hoog, classyquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets te donker zie ik nu... Nouja, het idee is er
Dan zoek je niet goed, ik moet mezelf echt tegenhouden, ik zie er te veelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er waren bijna geen hogereVrouwen zijn watjes geworden, met hakken van maar 4 cm
Pestkopquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aids, Hepatitis en cholera vind ik wel kunnen
Hangt ervanaf of ik meteen naar Purmerend door ga of eerst nog naar huisquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Die trek je zeker morgen aan?
Zoals ik al zei, het wordt op Fok algemeen geaccepteerd. Maar gelukkig wordt er hier bijna nooit mee gestrooid.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er ligt spanning op, maar door er lekker op in te gaan wordt het niet minder genoemd, denk ik.
Dus een beetje zinloos
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het zelden voorbij komen ja. Daarom vind ik het ook gemiereneuk persoonlijk.
[..]
En dat vind ik dan weer hypocriet
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oeh die is best wel hoog, classy
Hoe laat heb je je gesprek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of ik meteen naar Purmerend door ga of eerst nog naar huis
Ik ben iig niet van plan om nee te zeggen als een betrouwbaar iemand me wat aanbiedtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ben je het ook van plan te gaan doen?
Ja, of 11 cm. Daar kan ik dan weer net niet op lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed, ik moet mezelf echt tegenhouden, ik zie er te veel
Candidahoerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef L-E het volgende:
Er vloekt nooit eens iemand met influenza. Een groot gemis.
wanneer kom je de jouwe showen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had hoger gekund
Nee mooi hoor meid
ik pm je wel een fotoquote:
Ik beschouw ONZ niet echt als Fok in het algemeen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het wordt op Fok algemeen geaccepteerd. Maar gelukkig wordt er hier bijna nooit mee gestrooid.
Ik wacht trouwens nog steeds op mn btg, heb jij wel al nieuwe schoenen gekregen?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Laat mij nou eens rustig slijmen
Rekening houden met works both waysquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.
True. Maar als ik gewoon vraag of schelden met kanker nodig is en ik krijg een grote bek van een blauwe dan is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rekening houden met works both ways
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op mn btg, heb jij wel al nieuwe schoenen gekregen?
Hehheh ja, dat klinkt bekend. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die ik genoeg vertrouwquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben iig niet van plan om nee te zeggen als een betrouwbaar iemand me wat aanbiedt
Influenzawijf!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef L-E het volgende:
Er vloekt nooit eens iemand met influenza. Een groot gemis.
Ik dacht dat we laatst hadden vastgesteld dat niemand hier een cock heeft tot er hard bewijs op tafel ligtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You my dear boy, have been cockblocked
Wat? Ik moet van jou bij dawg langs om mijn schoenen te laten zien?quote:
Schandaligquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee, niks sugar daddy, eerder aspartaam daddy
Bijna wel jaquote:
Hier postenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik moet van jou bij dawg langs om mijn schoenen te laten zien?
Ik pasquote:
Dan rest mij alleen nog een tafel..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat we laatst hadden vastgesteld dat niemand hier een cock heeft tot er hard bewijs op tafel ligt
GAM, nadat ik te laat was met m'n sollicatie voor R&Pquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En waar ben jij mod van geworden dan?
Geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je weet dat het haar niet boeit heeft het ook weinig zin haar er telkens op aan te sprekenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Maar als ik gewoon vraag of schelden met kanker nodig is en ik krijg een grote bek van een blauwe dan is het voor mij klaar.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. maar missbehave is een beetje preuts volgens mij.
Missbehave is een tijger,,zeker in bed. Niets preuts aan haar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. maar missbehave is een beetje preuts volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |