Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
Of ik ben gewoon geil, bij mij hoort het één een beetje bij het ander
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel alcohol technisch gezien ook een drug is en dat gebruik ik dan weer wel af en toe
Halve portie max? Hoezoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.
Ik wil ook feesten! Zo graag!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
You wouldquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Blijf er dan ook af!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Het hek was nog open!
Het hek was nog open!
En ben je het ook van plan te gaan doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde drugs wel. Maar echt die harddrugs als coke en zo, daar wil ik niks mee te maken hebben.
Ja echt he, ik implodeer bijnaquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nou opschieten met die wodka zodat we kunnen msn'en
Dat doe ik niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meer
whahaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kankerfamilie.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kakfamilie.
quote:
Ja kan genoeg nummertjes bellen. Maar geen geld en ik ga niet in mn eentje hequote:
Ik zeg jaquote:
Kanker is hier ook echt wel nodig he?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kankerfamilie.
Net zo duidelijk imhoquote:
Gaan we het toch een keer samen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan genoeg nummertjes bellen. Maar geen geld en ik ga niet in mn eentje he
Ik krijg het net ook te horen, dus ja, blijkbaar is het nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kanker is hier ook echt wel nodig he?
Als je weg wilt, je kan hier logerenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kankerfamilie.
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg het net ook te horen, dus ja, blijkbaar is het nodig.
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.
Maar ja, het is kennelijk iets wat helaas geaccepteerd wordt
Ik accepteer het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.
Maar ja, het is kennelijk iets wat helaas geaccepteerd wordt
Same herequote:
Wilde net zeggen, in Singles zie ik het nooit gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keer
Heb je een punt ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keer
Er wordt hier sowieso weinig met ziektes gesmeten tochquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we alle andere ziektes dan ook maar niet meer gebruiken?
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
kut is geen ziekte.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
oyequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets te donker zie ik nu... Nouja, het idee is er
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aids, Hepatitis en cholera vind ik wel kunnenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Nicequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |