Seks op MDMA is echt hemelsquote:
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Zo fijn jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks op MDMA is echt hemels
Seks op XTC+ wiet is nog een stapje beter![]()
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Kan ik me niet herinneren..
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Nooit meegemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken alleen seks op XTC dan. Maar eigenlijk was dat net zoals seks toen we heel erg verliefd waren, ik merkte daarin dan weer niet idioot veel verschil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanraderquote:
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.
Requiem for a Dream.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*
Ja, dat hoor ik vaker. We zien wel hoe het looptquote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Absoluut. Seks en paddo's is GEEN aanrader.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Die film hielp ook echt mee aan m'n mening toendertijdquote:
Elk momentje school was hemels vergeleken met werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat kan school toch soms zo vervelend zijn
Owh jaquote:
Goed he?quote:
hippiemind, niet hippiemeid.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.
Nooit paddo's gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Seks en paddo's is GEEN aanrader.
Dat snap ik ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja
De film die ik nog wel een keer wil zien, maar nooit in de juiste mood ben
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.quote:
Absoluut een film waarvan ik in een bepaalde 'mood' kwam, het is nu twee weken later en ik moet er nog dagelijks aan denken zelfs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed he?
Maar niet zo goed alsThe Fountain
creatiever?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gebruikt teveel drugs.
Ik merk trouwens dat ik in mijn werk ook beter word sinds ik regelmatiger blow.
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?
Die heb ik nog niet gezien. Ik weet wel dat ik na Requim for a dream heel depressief wasquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Absoluut een film waarvan ik in een bepaalde 'mood' kwam, het is nu twee weken later en ik moet er nog dagelijks aan denken zelfs.
Nee wil ik niet. Nooit behoefte aan gehad ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.
Ligt eraan wat voor een werk je doetquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elk momentje school was hemels vergeleken met werken.
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?
Hoewel alcohol technisch gezien ook een drug is en dat gebruik ik dan weer wel af en toequote:
Zou je het wel een keer willen proberen?quote:
Nee. School was zelfs beter dan thuiszitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een werk je doet
Bepaalde drugs wel. Maar echt die harddrugs als coke en zo, daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je het wel een keer willen proberen?
Absoluut. Nou zat dat er altijd wel aardig in, maar erna nog veel meer.quote:
Laterquote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Nou zat dat er altijd wel aardig in, maar erna nog veel meer.
En nu ga ik echt afknokken. Trek in kaas
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |