Seks op MDMA is echt hemelsquote:
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Zo fijn jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks op MDMA is echt hemels
Seks op XTC+ wiet is nog een stapje beter![]()
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Kan ik me niet herinneren..
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Nooit meegemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken alleen seks op XTC dan. Maar eigenlijk was dat net zoals seks toen we heel erg verliefd waren, ik merkte daarin dan weer niet idioot veel verschil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanraderquote:
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.
Requiem for a Dream.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*
Ja, dat hoor ik vaker. We zien wel hoe het looptquote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Absoluut. Seks en paddo's is GEEN aanrader.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Die film hielp ook echt mee aan m'n mening toendertijdquote:
Elk momentje school was hemels vergeleken met werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat kan school toch soms zo vervelend zijn
Owh jaquote:
Goed he?quote:
hippiemind, niet hippiemeid.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |