XTC-meet! I'm in!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag best mee naar een feestje hoor. Oud en nieuw in Enschede?
Wauw. Ernstig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.
3 vrachtwagens en 2 auto's en toen pas was hij dood
Van jouzelfquote:
Oe mag ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit met Oud en Nieuw in de Randstad als de plannen lopen zoals geplandquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogalquote:
Ik lees er veel over en weet wat ik wel en niet wil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ook een beetje bang.
Blowen is tot nu toe het enige, voor zover je het blowen kan noemen
Whajowquote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.
3 vrachtwagens en 2 auto's en toen pas was hij dood
blowen eerst paar keren is het ook beter om met ervaren iemand te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ook een beetje bang.
Blowen is tot nu toe het enige, voor zover je het blowen kan noemen
Er zijn nog kaarten. Goedkoop ook. Gezellig! Heerlijk met zijn allen knuffelen.quote:
Je meldt je als vrijwilliger?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef dawg het volgende:
[..]
blowen eerst paar keren is het ook beter om met ervaren iemand te doen.
dat was zooo vet, en zooo vaag. maar ik zou het niet nog eens doen, zelfs niet als het zou kunnen. idd erg heftig, je voelt je gewoon over je gedachten surfen en dat wordt dan werkelijkheid. ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lees er veel over en weet wat ik wel en niet wil.
Zo dacht ik altijd dat ik LSD wel es wilde proberen. Maar het lijkt me toch te heftig nu. Er is veel mooier spul dat ik wil proberen.
Alleen knuffelen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten. Goedkoop ook. Gezellig! Heerlijk met zijn allen knuffelen.
Maar twee mensen in deze reeks hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
STING ook al blauw.Wat word iedereen blauw nu ik weer zwart ben.
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mijquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
ik vind het wel jammer dat ik geen xtc kan doen. of althans het risico niet ga lopen.
want xtc lijkt me wel heel vet, avondjes met vrienden dat ik de enige 'nuchtere' was waren geweldig
maar ik ben verslavingsgevoelig dus ergens beter van niet ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |