Verslaafd aan je mobieltjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben graag bereikbaarmet de oudjes ook enzo
"Ik heb altijd eerst een biertje of 3 nodig voor ik op een dansvloer stap/op die leuke meid afstap/aan Singstar of karaoke doe"quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Openmindedness
Drugs
Ok, op wat alcohol na dan
Die heb ik nooit meegemaakt. Ik heb gezien van dichtbij hoe drugs een familie kapot heeft gemaakt (mijn familie) en dat is niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die hou je er altijd tussen. Net als met rokers, drinkers, gamers, enz enz enz
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Zo'n pilletje moet niet zo veel kwaad kunnen...
Mja, ik ben ook niet van plan van de eerste de beste een pil te nemen, echt niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Zo'n pilletje moet niet zo veel kwaad kunnen...
Que?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Ik heb altijd eerst een biertje of 3 nodig voor ik op een dansvloer stap/op die leuke meid afstap/aan Singstar of karaoke doe"
"Ik vermaak me prima zonder drugs, maar een pilletje op een goed feest is gewoon net ff wat gaver"
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meegemaakt. Ik heb gezien van dichtbij hoe drugs een familie kapot heeft gemaakt (mijn familie) en dat is niet leuk
Ja, dat begrijp ik nu ook beter. Maar ik was nog jong toen het gebeurde en met ouders met een nog grotere afkeer van drugs dan ik heb, is het niet moeilijk voorspellen hoe ik ging denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb een broer in de goot dankzij drugs. Toch heb ik er nooit een afkeer van gekregen. Een verslaving is niet de schuld van de gebruikte middelen, maar van de manier waarop men ermee omgaat.
Testen of dezelfde pillen als je vrienden nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.
Dat dusquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb een broer in de goot dankzij drugs. Toch heb ik er nooit een afkeer van gekregen. Een verslaving is niet de schuld van de gebruikte middelen, maar van de manier waarop men ermee omgaat.
Bahquote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugs
Ik vond het ook heerlijk dat je vroeger op houseparty's je dope kon laten testen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Testen of dezelfde pillen als je vrienden nemen.
Je mag mij aan die lijst toevoegen. Ik doe het heul niet regelmatig, maar vond het wel een belevenis. Echt heel bijzonder.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.
Ik ken al 3 Foksters die 1 jaar geleden geen XTC wilden en het nu af en toe heerlijk vinden...
quote:
Ik eentje, op m'n & z'n 16equote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugs
Mja, ik vind dat als je dat doet, je dat moet doen met mensen die er ervaring mee hebben. En die mensen heb ik niet in mijn omgeving. Maar dat kan nog komen en als het zover is, weet ik wel dat ik geen nee meer zegquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.
Ik ken al 3 Foksters die 1 jaar geleden geen XTC wilden en het nu af en toe heerlijk vinden...
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.quote:
Jij bent 1 van die 3.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag mij aan die lijst toevoegen. Ik doe het heul niet regelmatig, maar vond het wel een belevenis. Echt heel bijzonder.
Je mag best mee naar een feestje hoor. Oud en nieuw in Enschede?quote:Op donderdag 1 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat als je dat doet, je dat moet doen met mensen die er ervaring mee hebben. En die mensen heb ik niet in mijn omgeving. Maar dat kan nog komen en als het zover is, weet ik wel dat ik geen nee meer zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |