Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
Of ik ben gewoon geil, bij mij hoort het één een beetje bij het ander
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel alcohol technisch gezien ook een drug is en dat gebruik ik dan weer wel af en toe
Halve portie max? Hoezoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.
Ik wil ook feesten! Zo graag!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
You wouldquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Blijf er dan ook af!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Het hek was nog open!
Het hek was nog open!
En ben je het ook van plan te gaan doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde drugs wel. Maar echt die harddrugs als coke en zo, daar wil ik niks mee te maken hebben.
Ja echt he, ik implodeer bijnaquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nou opschieten met die wodka zodat we kunnen msn'en
Dat doe ik niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meer
whahaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kankerfamilie.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kakfamilie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |