quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groentje
Ik heb op straat sos gesnoven in Colombia. Maar vond er niks aan. En het is verslavend en duur.
Is sos gelijk aan cocaine? Of is het een bepaald type?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groentje
Ik heb op straat sos gesnoven in Colombia. Maar vond er niks aan. En het is verslavend en duur.
Dus dat ik en MissB het wel weten is ongelukkig?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent moeder. Gelukkig weet je het niet. Zou erg zijn als Peuter al aan het dealen was, of niet?
Gelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Is sos gelijk aan cocaine? Of is het een bepaald type?
Hell no, ik heb m zo doorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat ik en MissB het wel weten is ongelukkig?![]()
[..]
Gelijk
Uit jouw mond nog wel?!quote:
Jarenlang gedaan, no thnx. Vind er niks meer aanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
geef mij maar weed. andere shit hoef ik niet.
Knuffelmeisje weet het ook. En nee, is niet ongelukkig. Maar drugs houd ik toch ver van haar kinderen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus dat ik en MissB het wel weten is ongelukkig?![]()
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje weet het ook. En nee, is niet ongelukkig. Maar drugs houd ik toch ver van haar kinderen.
Nah, de drugs wat minder, maar ik heb besloten dat ik best wat meer openminded mag zijn. Ook wat dat betreftquote:
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje weet het ook. En nee, is niet ongelukkig. Maar drugs houd ik toch ver van haar kinderen.
Goed plan. Ik ga een kaasje draaien en film kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef dawg het volgende:
geef mij maar weed. andere shit hoef ik niet.
concreet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, de drugs wat minder, maar ik heb besloten dat ik best wat meer openminded mag zijn. Ook wat dat betreft
Ja idd, wat impliceer jij nou EMquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga een kaasje draaien en film kijken.
Sopze, singles!![]()
Wauw. Eigen besluit? Dan vind ik het te prijzen. Niet omdat je drugs zou moeten doen, helemaal niet. Maar die openheid vind ik mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, de drugs wat minder, maar ik heb besloten dat ik best wat meer openminded mag zijn. Ook wat dat betreft
Mjah ik heb het gevoel dat het wat rottiger over kwam dan bedoeldquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, wat impliceer jij nou EM
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga een kaasje draaien en film kijken.
Sopze, singles!![]()
Ja, eigen besluitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wauw. Eigen besluit? Dan vind ik het te prijzen. Niet omdat je drugs zou moeten doen, helemaal niet. Maar die openheid vind ik mooi.
kun je ding niet via usb aan laptop hangen en zo opladen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Kut, telefoonoplader vergeten @ work![]()
Nu moet ik er weer heenrijden en in de regen over het hek klimmen
Kun je hem morgen niet gewoon ophalen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb het gevoel dat het wat rottiger over kwam dan bedoeld
Niks mis met openminded. Mensen die drug gebruiken of hebben gebruikt zijn niet per definitie slechtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je niet kan incasseren, moet je niet uitdelen (geldt voor mij dus).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik heb het gevoel dat het wat rottiger over kwam dan bedoeld
Da's hetzelfde kabeltjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je ding niet via usb aan laptop hangen en zo opladen?
Lolquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Nee, bijna leegquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je hem morgen niet gewoon ophalen dan?
Uitzetten is zeker geen optie?quote:
Oh, dat zal ik ook nooit beweren. Maar ik had altijd een gigantische afkeer van drugs omdat ik juist met het verkeerde aan drugs heb kennisgemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met openminded. Mensen die drug gebruiken of hebben gebruikt zijn niet per definitie slecht
Ja ik heb geen vaste lijn ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Oh en het is dus een ramp als ie vanavond leeg is?
Openmindednessquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef L-E het volgende:
Openmindedheid.
Nee, het is geen woord.
Who cares.
Coke zou ik sowieso van afblijven. Ik vond er geen reet aan en heb er 90% slechte en 10% goeie verhalen over gehoord. Bij XTC/MDMA is dat andersom.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, eigen besluitNiet dat ik meteen aan de coke wil of zo, echt niet
Maar dan nog, die paar uurtjes is toch wel te doen? Of verwacht je een belangrijk telefoontje?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb geen vaste lijn ofzo
Dat jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik ook nooit beweren. Maar ik had altijd een gigantische afkeer van drugs omdat ik juist met het verkeerde aan drugs heb kennisgemaakt
Ja die hou je er altijd tussen. Net als met rokers, drinkers, gamers, enz enz enzquote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik ook nooit beweren. Maar ik had altijd een gigantische afkeer van drugs omdat ik juist met het verkeerde aan drugs heb kennisgemaakt
Ja, dat dacht ik ook. Zo'n pilletje moet niet zo veel kwaad kunnen...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coke zou ik sowieso van afblijven. Ik vond er geen reet aan en heb er 90% slechte en 10% goeie verhalen over gehoord. Bij XTC/MDMA is dat andersom.
Gewoon goed doseren, dat is het belangrijkste.
Ik ben graag bereikbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dan nog, die paar uurtjes is toch wel te doen? Of verwacht je een belangrijk telefoontje?
Verslaafd aan je mobieltjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben graag bereikbaarmet de oudjes ook enzo
"Ik heb altijd eerst een biertje of 3 nodig voor ik op een dansvloer stap/op die leuke meid afstap/aan Singstar of karaoke doe"quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Openmindedness
Drugs
Ok, op wat alcohol na dan
Die heb ik nooit meegemaakt. Ik heb gezien van dichtbij hoe drugs een familie kapot heeft gemaakt (mijn familie) en dat is niet leukquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die hou je er altijd tussen. Net als met rokers, drinkers, gamers, enz enz enz
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Zo'n pilletje moet niet zo veel kwaad kunnen...
Mja, ik ben ook niet van plan van de eerste de beste een pil te nemen, echt niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Zo'n pilletje moet niet zo veel kwaad kunnen...
Que?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Ik heb altijd eerst een biertje of 3 nodig voor ik op een dansvloer stap/op die leuke meid afstap/aan Singstar of karaoke doe"
"Ik vermaak me prima zonder drugs, maar een pilletje op een goed feest is gewoon net ff wat gaver"
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meegemaakt. Ik heb gezien van dichtbij hoe drugs een familie kapot heeft gemaakt (mijn familie) en dat is niet leuk
Ja, dat begrijp ik nu ook beter. Maar ik was nog jong toen het gebeurde en met ouders met een nog grotere afkeer van drugs dan ik heb, is het niet moeilijk voorspellen hoe ik ging denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb een broer in de goot dankzij drugs. Toch heb ik er nooit een afkeer van gekregen. Een verslaving is niet de schuld van de gebruikte middelen, maar van de manier waarop men ermee omgaat.
Testen of dezelfde pillen als je vrienden nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ie vervuild is, kan ie genoeg kwaad.
Dat dusquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb een broer in de goot dankzij drugs. Toch heb ik er nooit een afkeer van gekregen. Een verslaving is niet de schuld van de gebruikte middelen, maar van de manier waarop men ermee omgaat.
Bahquote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugs
Ik vond het ook heerlijk dat je vroeger op houseparty's je dope kon laten testen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Testen of dezelfde pillen als je vrienden nemen.
Je mag mij aan die lijst toevoegen. Ik doe het heul niet regelmatig, maar vond het wel een belevenis. Echt heel bijzonder.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.
Ik ken al 3 Foksters die 1 jaar geleden geen XTC wilden en het nu af en toe heerlijk vinden...
quote:
Ik eentje, op m'n & z'n 16equote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 vrienden mogen begraven met dank aan drugs
Mja, ik vind dat als je dat doet, je dat moet doen met mensen die er ervaring mee hebben. En die mensen heb ik niet in mijn omgeving. Maar dat kan nog komen en als het zover is, weet ik wel dat ik geen nee meer zegquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd halfjes doen. En gewoon goed aanpakken. Maar dan is het fantastisch, kan iedereen je verzekeren.
Ik ken al 3 Foksters die 1 jaar geleden geen XTC wilden en het nu af en toe heerlijk vinden...
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.quote:
Jij bent 1 van die 3.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag mij aan die lijst toevoegen. Ik doe het heul niet regelmatig, maar vond het wel een belevenis. Echt heel bijzonder.
Je mag best mee naar een feestje hoor. Oud en nieuw in Enschede?quote:Op donderdag 1 november 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat als je dat doet, je dat moet doen met mensen die er ervaring mee hebben. En die mensen heb ik niet in mijn omgeving. Maar dat kan nog komen en als het zover is, weet ik wel dat ik geen nee meer zeg
XTC-meet! I'm in!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag best mee naar een feestje hoor. Oud en nieuw in Enschede?
Wauw. Ernstig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.
3 vrachtwagens en 2 auto's en toen pas was hij dood
Van jouzelfquote:
Oe mag ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit met Oud en Nieuw in de Randstad als de plannen lopen zoals geplandquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogalquote:
Ik lees er veel over en weet wat ik wel en niet wil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ook een beetje bang.
Blowen is tot nu toe het enige, voor zover je het blowen kan noemen
Whajowquote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 daarvan had op gruwelijke wijze zelfmoord gepleegd. Eerst zn neus volgestopt en toen is hij gaan wandelen over de A15.
3 vrachtwagens en 2 auto's en toen pas was hij dood
blowen eerst paar keren is het ook beter om met ervaren iemand te doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ook een beetje bang.
Blowen is tot nu toe het enige, voor zover je het blowen kan noemen
Er zijn nog kaarten. Goedkoop ook. Gezellig! Heerlijk met zijn allen knuffelen.quote:
Je meldt je als vrijwilliger?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef dawg het volgende:
[..]
blowen eerst paar keren is het ook beter om met ervaren iemand te doen.
dat was zooo vet, en zooo vaag. maar ik zou het niet nog eens doen, zelfs niet als het zou kunnen. idd erg heftig, je voelt je gewoon over je gedachten surfen en dat wordt dan werkelijkheid. ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lees er veel over en weet wat ik wel en niet wil.
Zo dacht ik altijd dat ik LSD wel es wilde proberen. Maar het lijkt me toch te heftig nu. Er is veel mooier spul dat ik wil proberen.
Alleen knuffelen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten. Goedkoop ook. Gezellig! Heerlijk met zijn allen knuffelen.
Maar twee mensen in deze reeks hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
STING ook al blauw.Wat word iedereen blauw nu ik weer zwart ben.
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mijquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
ik vind het wel jammer dat ik geen xtc kan doen. of althans het risico niet ga lopen.
want xtc lijkt me wel heel vet, avondjes met vrienden dat ik de enige 'nuchtere' was waren geweldig
maar ik ben verslavingsgevoelig dus ergens beter van niet ook.
Seks op MDMA is echt hemelsquote:
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Maar ik kan het prima in de hand houden. Het is echt een partydrug. En die party's is een keer of 3-8 per jaar voor mij
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Zo fijn jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks op MDMA is echt hemels
Seks op XTC+ wiet is nog een stapje beter![]()
Je gebruikt teveel drugs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Kan ik me niet herinneren..
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even voor de vorm:
[ afbeelding ]
Nooit meegemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken alleen seks op XTC dan. Maar eigenlijk was dat net zoals seks toen we heel erg verliefd waren, ik merkte daarin dan weer niet idioot veel verschil.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanraderquote:
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij met je hippiemind zou ik eigenlijk wel lsd willen aanraden eigenlijk. een keertje maar, half zegeltje.
Requiem for a Dream.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker thuis aan de XTC tijdens het schoonmaken van je huis *boinkboink*
Ja, dat hoor ik vaker. We zien wel hoe het looptquote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Absoluut. Seks en paddo's is GEEN aanrader.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aanrader
Die film hielp ook echt mee aan m'n mening toendertijdquote:
Elk momentje school was hemels vergeleken met werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat kan school toch soms zo vervelend zijn
Owh jaquote:
Goed he?quote:
hippiemind, niet hippiemeid.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zij wil geen psychedelica. Kan ik begrijpen. Maar er is zoveel meer moois joh. Gaan we zeker saampjes doen.
Nooit paddo's gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Seks en paddo's is GEEN aanrader.
Dat snap ik ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja
De film die ik nog wel een keer wil zien, maar nooit in de juiste mood ben
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.quote:
Absoluut een film waarvan ik in een bepaalde 'mood' kwam, het is nu twee weken later en ik moet er nog dagelijks aan denken zelfs.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed he?
Maar niet zo goed alsThe Fountain
creatiever?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gebruikt teveel drugs.
Ik merk trouwens dat ik in mijn werk ook beter word sinds ik regelmatiger blow.
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?
Die heb ik nog niet gezien. Ik weet wel dat ik na Requim for a dream heel depressief wasquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Absoluut een film waarvan ik in een bepaalde 'mood' kwam, het is nu twee weken later en ik moet er nog dagelijks aan denken zelfs.
Nee wil ik niet. Nooit behoefte aan gehad ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.
Ligt eraan wat voor een werk je doetquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elk momentje school was hemels vergeleken met werken.
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit iets van drugs aangeraakt, dus what do I know?
Hoewel alcohol technisch gezien ook een drug is en dat gebruik ik dan weer wel af en toequote:
Zou je het wel een keer willen proberen?quote:
Nee. School was zelfs beter dan thuiszitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een werk je doet
Bepaalde drugs wel. Maar echt die harddrugs als coke en zo, daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je het wel een keer willen proberen?
Absoluut. Nou zat dat er altijd wel aardig in, maar erna nog veel meer.quote:
Laterquote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Nou zat dat er altijd wel aardig in, maar erna nog veel meer.
En nu ga ik echt afknokken. Trek in kaas
Doei.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
Of ik ben gewoon geil, bij mij hoort het één een beetje bij het ander
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel alcohol technisch gezien ook een drug is en dat gebruik ik dan weer wel af en toe
Halve portie max? Hoezoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aanrader. Maar ook hier: halve portie max. En goeie setting en dan lekker trippen. Heerlijk.
Ik wil ook feesten! Zo graag!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
Oh en in de auto techno op en toen kreeg ik spontaan zo'n zin in feestentot in mijn onderbuik voelde ik het.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Het hek was nog open!
You wouldquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Blijf er dan ook af!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Jankwijf van een moeder. Loopt ze hier te schelden en half te janken omdat de instellingen van der telefoon anders staan. Val dood.
Het hek was nog open!
Het hek was nog open!
En ben je het ook van plan te gaan doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde drugs wel. Maar echt die harddrugs als coke en zo, daar wil ik niks mee te maken hebben.
Ja echt he, ik implodeer bijnaquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nou opschieten met die wodka zodat we kunnen msn'en
Dat doe ik niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, same here. Maar dat ook maar heel zelden. Wijntje in een restaurant en als ik dan die paar keer in het jaar in een discotheek belandt, drink ik wat meer
whahaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kankerfamilie.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik niet hoor.Maar de zoon van der vriend ontkende en ik was niet thuis om te ontkennen, dus heb ik het gedaan.
Kakfamilie.
quote:
Ja kan genoeg nummertjes bellen. Maar geen geld en ik ga niet in mn eentje hequote:
Ik zeg jaquote:
Kanker is hier ook echt wel nodig he?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kankerfamilie.
Net zo duidelijk imhoquote:
Gaan we het toch een keer samen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan genoeg nummertjes bellen. Maar geen geld en ik ga niet in mn eentje he
Ik krijg het net ook te horen, dus ja, blijkbaar is het nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kanker is hier ook echt wel nodig he?
Als je weg wilt, je kan hier logerenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kankerfamilie.
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg het net ook te horen, dus ja, blijkbaar is het nodig.
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.
Maar ja, het is kennelijk iets wat helaas geaccepteerd wordt
Ik accepteer het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een nadeel van hier, dat gestrooi met kanker.
Maar ja, het is kennelijk iets wat helaas geaccepteerd wordt
Same herequote:
Wilde net zeggen, in Singles zie ik het nooit gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keer
Heb je een punt ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dit topic volgens mij niet, daar kan je dan best wel rekening mee houden. Maar ja die discussie ben ik al eerder met myr aangegaan. Doe ik niet nog een keer
Er wordt hier sowieso weinig met ziektes gesmeten tochquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we alle andere ziektes dan ook maar niet meer gebruiken?
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerdquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
kut is geen ziekte.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
oyequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets te donker zie ik nu... Nouja, het idee is er
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aids, Hepatitis en cholera vind ik wel kunnenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Nicequote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er ligt spanning op, maar door er lekker op in te gaan wordt het niet minder genoemd, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerd
Op kanker ligt veel meer spanning bij de gemiddelde persoon dan andere ziektes, ik vind dat men daar rekening mee moet houden.
Ik zie het zelden voorbij komen ja. Daarom vind ik het ook gemiereneuk persoonlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt hier sowieso weinig met ziektes gesmeten toch
En dat vind ik dan weer hypocrietquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook al heel vaak gevoerd
Op kanker ligt veel meer spanning bij de gemiddelde persoon dan andere ziektes, ik vind dat men daar rekening mee moet houden.
Er waren bijna geen hogerequote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had hoger gekund
Nee mooi hoor meid
*ouch*quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh die is best wel hoog, classyquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zoek je niet goed, ik moet mezelf echt tegenhouden, ik zie er te veelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er waren bijna geen hogereVrouwen zijn watjes geworden, met hakken van maar 4 cm
Pestkopquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aids, Hepatitis en cholera vind ik wel kunnen
Hangt ervanaf of ik meteen naar Purmerend door ga of eerst nog naar huisquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Die trek je zeker morgen aan?
Zoals ik al zei, het wordt op Fok algemeen geaccepteerd. Maar gelukkig wordt er hier bijna nooit mee gestrooid.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er ligt spanning op, maar door er lekker op in te gaan wordt het niet minder genoemd, denk ik.
Dus een beetje zinloos
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het zelden voorbij komen ja. Daarom vind ik het ook gemiereneuk persoonlijk.
[..]
En dat vind ik dan weer hypocriet
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oeh die is best wel hoog, classy
Hoe laat heb je je gesprek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of ik meteen naar Purmerend door ga of eerst nog naar huis
Ik ben iig niet van plan om nee te zeggen als een betrouwbaar iemand me wat aanbiedtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ben je het ook van plan te gaan doen?
Ja, of 11 cm. Daar kan ik dan weer net niet op lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed, ik moet mezelf echt tegenhouden, ik zie er te veel
Candidahoerquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef L-E het volgende:
Er vloekt nooit eens iemand met influenza. Een groot gemis.
wanneer kom je de jouwe showen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had hoger gekund
Nee mooi hoor meid
ik pm je wel een fotoquote:
Ik beschouw ONZ niet echt als Fok in het algemeen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het wordt op Fok algemeen geaccepteerd. Maar gelukkig wordt er hier bijna nooit mee gestrooid.
Ik wacht trouwens nog steeds op mn btg, heb jij wel al nieuwe schoenen gekregen?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Laat mij nou eens rustig slijmen
Rekening houden met works both waysquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.
True. Maar als ik gewoon vraag of schelden met kanker nodig is en ik krijg een grote bek van een blauwe dan is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rekening houden met works both ways
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op mn btg, heb jij wel al nieuwe schoenen gekregen?
Hehheh ja, dat klinkt bekend. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die ik genoeg vertrouwquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben iig niet van plan om nee te zeggen als een betrouwbaar iemand me wat aanbiedt
Influenzawijf!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef L-E het volgende:
Er vloekt nooit eens iemand met influenza. Een groot gemis.
Ik dacht dat we laatst hadden vastgesteld dat niemand hier een cock heeft tot er hard bewijs op tafel ligtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You my dear boy, have been cockblocked
Wat? Ik moet van jou bij dawg langs om mijn schoenen te laten zien?quote:
Schandaligquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee, niks sugar daddy, eerder aspartaam daddy
Bijna wel jaquote:
Hier postenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik moet van jou bij dawg langs om mijn schoenen te laten zien?
Ik pasquote:
Dan rest mij alleen nog een tafel..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat we laatst hadden vastgesteld dat niemand hier een cock heeft tot er hard bewijs op tafel ligt
GAM, nadat ik te laat was met m'n sollicatie voor R&Pquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Techno het volgende:
[..]
En waar ben jij mod van geworden dan?
Geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je weet dat het haar niet boeit heeft het ook weinig zin haar er telkens op aan te sprekenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Maar als ik gewoon vraag of schelden met kanker nodig is en ik krijg een grote bek van een blauwe dan is het voor mij klaar.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. maar missbehave is een beetje preuts volgens mij.
Missbehave is een tijger,,zeker in bed. Niets preuts aan haar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. maar missbehave is een beetje preuts volgens mij.
Die wil je wel aanraken hequote:
That's mequote:
ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missbehave is een tijger,,zeker in bed. Niets preuts aan haar.
Ze is nu wel stilquote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat er gespeeld heeft, maar als je weet dat het haar niet boeit heeft het ook weinig zin haar er telkens op aan te spreken
Ik ben al bijna 2 weken heel erg netjes!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
No thanks, I don't know where you have been
Feli, succes.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef STING het volgende:
GAM, nadat ik te laat was met m'n sollicatie voor R&P
Ik las falafelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan rest mij alleen nog een tafel..
It's beyond my controlquote:
Ik raad je aan om een keer nootje te gaan kraken met haar. Zul je zien wat ze in haar mars heeft.quote:
ze slaat al mijn uitnodigingen af.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik raad je aan om een keer nootje te gaan kraken met haar. Zul je zien wat ze in haar mars heeft.
Zal vast wel terecht zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ze slaat al mijn uitnodigingen af.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Missbehave is een tijger,,zeker in bed. Niets preuts aan haar.
Oh, ik dacht iets speciaalsquote:
Slappe lul. Drumstel.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeggen drugsgebruikers ook. Verdacht
quote:
Nice!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Voor Yuki http://www.mijnalbum.nl/Foto-HXKA6NTU-D.jpg
Nice!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk, buiten vies koud en stormen, ik heerlijk in een bloedje heet bad binnen
Sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, dat was niet de afspraak
benenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Daardoor lopen ze wel alsof ze stukken lager zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!!
Alleen zou ik niet voor dat "plateau" stukje gegaan zijn onder de voorkant. Maar that's just me
Doen me een beetje denken aan een hovercraftquote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Nee, helaas deze keer niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets speciaals
Vooralsnog wil ik je wel aanraken hoor
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik moet je inderdaad niet ophemelen, ik wil je voor mezelf
Je bent toch een dawg' . Act like one.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ze slaat al mijn uitnodigingen af.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doen me een beetje denken aan een hovercraft
Watjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daardoor lopen ze wel alsof ze stukken lager zijn
Pumpwarsquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Watje
Ik zal nog ff kijken of ik een lichtere foto kan maken van m'n pumps
Torrentzquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef stbabylon het volgende:
HOERENZOOI, laatste seeder offline!
Ah, daar is hij alweer
Not exactlyquote:
Lieve schat, ik loop je eruitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Watje
Ik zal nog ff kijken of ik een lichtere foto kan maken van m'n pumps
PI lieverdquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieve schat, ik loop je eruit
Nooit problemen met torrents. En ook newsgroepen kun je dat probleem mee hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |