Als je er tegen kan dat je in de helft van de reacties in de zeik genomen wordtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Ik ga weer aan rijles beginnen. Na een verleden van paniekaanvallen in de auto tijdens rijles is dat een hele stap. Zal ik er een topic over maken?
Gewoon doenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Ik ga weer aan rijles beginnen. Na een verleden van paniekaanvallen in de auto tijdens rijles is dat een hele stap. Zal ik er een topic over maken?
tenzij je hem in pub plaatst zou ik geen topic aanmaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Geen topic. Wel goed dat je gewoon weer begint!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik wil seks, ik wil dat Ajax gaat scoren, ik wil sos, ik wil een huis, ik wil deze shit niet meer en ik wil mn vader terug
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Verdomme ik wil seks, ik wil dat Ajax gaat scoren, ik wil sos, ik wil een huis, ik wil deze shit niet meer en ik wil mn vader terug
Alleen dat laatste wil ik niet, maar same here!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja.. ipv van een paaltje rij ik gewoon een fietser aanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!
Rijden is doodsimpel. Vraag krengetje maar.
Dat laatste is het enige wat echt erg is.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme, waar was je dan ook net tijdens de grouphug?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
ik wil ook seksen drank. heb ik in elk geval vanavond 1 vd 2.
Dit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
Ik keek toequote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja verdomme, waar was je dan ook net tijdens de grouphug?
Altijd beter dan tijdens je rijles een scootmobiel aanrijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Naja.. ipv van een paaltje rij ik gewoon een fietser aan
+1quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
Het is niet het rijden dat me moeite kost. Ik weet ook echt niet waar de paniek vandaan komt, rijden an sich is niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!
Rijden is doodsimpel. Vraag krengetje maar.
Wat is veel mooier spul dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is het enige wat echt erg is.
Sos is kutspul joh. Is veel mooier spul.
Met Ajax en seks eens trouwens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Altijd beter dan tijdens je rijles een scootmobiel aanrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voor mij niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen wil seks en drank. En voor de meesten is het nog tot 18 december wachten...
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Hoi binnenkomers
Ik ben er vandoor, studie roept tis 8 uur![]()
Fijne avond!
Succes met leren en studie in het algemeen en zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Hoi binnenkomers
Fijne avond!
Fijne avondquote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Hoi binnenkomers
Fijne avond!
Alles wat ik geprobeerd heb. MDMA op 1. XTC op 2. Kaas en paddo's ex aequo op 3.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is veel mooier spul dan?
oki. bel me!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Flippiee het volgende:
Hoi binnenkomers
Fijne avond!
Oh.. Euh.. Erm.. Die meet enzo he..quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het niet hardop zeggen, straks daalt mijn waarde weer
Bijna een kind doodgereden tijdens mn rijlesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Altijd beter dan tijdens je rijles een scootmobiel aanrijden
Voor mij gelukkig ook niet. Al weet ik zeker dat ik op 18 december GEEN seks heb.quote:
Soort van, eigenlijk reed de scootmobieller mij aanquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin geeft superdikke knuffel
Dat is niet verantwoord meis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die MI's hier dan
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nog meer dan een maand, begin maar met afstrepen singlesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen wil seks en drank. En voor de meesten is het nog tot 18 december wachten...
Pro-actieve vrouwenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna een kind doodgereden tijdens mn rijles![]()
Kind kwam opeens achteruit de weg opgelopen vanachter een auto. Op die weg in het centrum mag je 50 rijden, had net hele discussie dat ik het onverantwoord vond om 50 te rijden in het centrum, zeker voor de prenatal en scapino.
Ik kreeg toen groot compliment van mn instructeur, stond namelijk eerder dan hem op de rem
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet verantwoord meis.
Al die MI's hier dan
Seks, drugs en Alfa.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog meer dan een maand, begin maar met afstrepen singles
En? Was je erg geschrokken?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Soort van, eigenlijk reed de scootmobieller mij aan
Kwam met 50 langs een stoplicht waar ze stond te wachten, opeens hoor in een keiharde knal en zie een scootmobiel + vrouw in mijn spiegel op de weg liggen.... Had ze per ongeluk op het vooruit knopje gedrukt toen ze iets achteruit wou.
Ze was gelukkig nog tegen de zijkant aangekomen, fractie van een seconde eerder en ze had op de motorkap gelegen.
Wat voor verschil merkte jij tussen pure MDMA en XTC? In principe is de werkzame stof toch hetzelfde?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles wat ik geprobeerd heb. MDMA op 1. XTC op 2. Kaas en paddo's ex aequo op 3.
Dank je!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Succes met leren en studie in het algemeen en zo.
Als ik nou je nummer hadquote:
Ben geen turk, alleen in spelling soms. Ben Nederlands op elke frontquote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Euh.. Erm.. Die meet enzo he..
Te laat..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet verantwoord meis.
Al die MI's hier dan
Oh, dan is het goed, en nu studeren met die aars van je!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben geen turk, alleen in spelling soms. Ben Nederlands op elke front
Nah sos is wel heel fijn, daarna X maar met sos kan ik lekker chillen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles wat ik geprobeerd heb. MDMA op 1. XTC op 2. Kaas en paddo's ex aequo op 3.
In principe ja. M smaakt smeriger maar het effect is lekkerder. Meer euforie nog, meer knuffelig. Gewoon mooier.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat voor verschil merkte jij tussen pure MDMA en XTC? In principe is de werkzame stof toch hetzelfde?
quote:
Ja ik stond wel even flink te shaken, maar toen de schadeformulieren waren ingevuld kon ik gewoon verder rijden. Ze had gelukkig niks maar het had goed fout kunnen gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
En? Was je erg geschrokken?
Ik was gister echt helemaal van de kaart, terwijl het niet eens mijn schuld was.
We don'tquote:
spacemanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In principe ja. M smaakt smeriger maar het effect is lekkerder. Meer euforie nog, meer knuffelig. Gewoon mooier.
Mijn MI, wat doe jequote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog is het ws minder erg dan de waarheid
Je bent de eerste die dat erover zegt.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah sos is wel heel fijn, daarna X maar met sos kan ik lekker chillen.
+1quote:
Hangt er vanaf, als er nog een vetlaag boven zit en je doet verder niets aan lichaamsbeweging, kun je heel lang wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
Als je nou iedere dag fanatiek buikspieroefeningen doet he, na hoe veel tijd zie je er iets van?
Het is allemaal mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In principe ja. M smaakt smeriger maar het effect is lekkerder. Meer euforie nog, meer knuffelig. Gewoon mooier.
Dat!quote:
Ben echt blij dat ik zoiets niet heb gehad tijdens mn rijlessen!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja ik stond wel even flink te shaken, maar toen de schadeformulieren waren ingevuld kon ik gewoon verder rijden. Ze had gelukkig niks maar het had goed fout kunnen gaan.
En dan nu lekker etenquote:
Witlof met ham en kaas uit de oven met gebakken aardappeltjesquote:
Bij jou binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
Als je nou iedere dag fanatiek buikspieroefeningen doet he, na hoe veel tijd zie je er iets van?
domme vraag, waar staat sos voor?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat erover zegt.
Neem wel een grammetje (5 euro) voor je mee uit Colombia dan.
Vetlaag valt wel meequote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als er nog een vetlaag boven zit en je doet verder niets aan lichaamsbeweging, kun je heel lang wachten
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
domme vraag, waar staat sos voor?
Niets. Niet zolang er nog vet voor zou zitten. Ik ken je niet dus geen idee hoe dat bij jou zit. Maar met de oefeningen worden ze wel sterker maar is het niet zo dat je buik er meteen ook vlakker van wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
Het mooiste vind ik nog steeds dat we geen woord hebben gelogen vrijdagquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog is het ws minder erg dan de waarheid
Ja het was wel even schrikken, maar nu vooral een mooi verhaal voor op feestjesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ik zoiets niet heb gehad tijdens mn rijlessen!!!
cokequote:Op donderdag 11 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
domme vraag, waar staat sos voor?
Aandoenlijk.quote:
Echt veel vet heb ik niet, moet alleen wat strakker allemaalquote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets. Niet zolang er nog vet voor zou zitten. Ik ken je niet dus geen idee hoe dat bij jou zit. Maar met de oefeningen worden ze wel sterker maar is het niet zo dat je buik er meteen ook vlakker van wordt.
quote:
Iemand moet de eerste zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat erover zegt.
Neem wel een grammetje (5 euro) voor je mee uit Colombia dan.
Lief hequote:
Buikspieroefeningen combineren met veel cardio dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Echt veel vet heb ik niet, moet alleen wat strakker allemaal
Euh euh euh...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen combineren met veel cardio dus.
Maar wat je eet is natuurlijk ook belangrijk.
Groentjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
![]()
Nog nooit wat 'sterkers' dan een jointje geprobeerd, xtc/mdma wil ik nog wel eens proberen maar verder nergens behoefte aan
Echt nog een jochie.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog steeds dat we geen woord hebben gelogen vrijdag
Ja, en ik heb er genoeg mensen aan kapot zien gaan, dus geen behoefte om het te proberen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groentje
Ik heb op straat sos gesnoven in Colombia. Maar vond er niks aan. En het is verslavend en duur.
Jij bent moeder. Gelukkig weet je het niet. Zou erg zijn als Peuter al aan het dealen was, of niet?quote:
Is sos gelijk aan cocaine? Of is het een bepaald type?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groentje
Ik heb op straat sos gesnoven in Colombia. Maar vond er niks aan. En het is verslavend en duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |