Goed zeg!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Ik ga weer aan rijles beginnen. Na een verleden van paniekaanvallen in de auto tijdens rijles is dat een hele stap. Zal ik er een topic over maken?
Als je er tegen kan dat je in de helft van de reacties in de zeik genomen wordtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Ik ga weer aan rijles beginnen. Na een verleden van paniekaanvallen in de auto tijdens rijles is dat een hele stap. Zal ik er een topic over maken?
Gewoon doenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
tenzij je hem in pub plaatst zou ik geen topic aanmaken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Geen topic. Wel goed dat je gewoon weer begint!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik wil seks, ik wil dat Ajax gaat scoren, ik wil sos, ik wil een huis, ik wil deze shit niet meer en ik wil mn vader terug
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik wil seks, ik wil dat Ajax gaat scoren, ik wil sos, ik wil een huis, ik wil deze shit niet meer en ik wil mn vader terug
Alleen dat laatste wil ik niet, maar same here!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja.. ipv van een paaltje rij ik gewoon een fietser aanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!
Rijden is doodsimpel. Vraag krengetje maar.
Dat laatste is het enige wat echt erg is.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme, waar was je dan ook net tijdens de grouphug?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
ik wil ook seksen drank. heb ik in elk geval vanavond 1 vd 2.
Dit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
Ik keek toequote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja verdomme, waar was je dan ook net tijdens de grouphug?
Altijd beter dan tijdens je rijles een scootmobiel aanrijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Naja.. ipv van een paaltje rij ik gewoon een fietser aan
+1quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef dawg het volgende:
Het is niet het rijden dat me moeite kost. Ik weet ook echt niet waar de paniek vandaan komt, rijden an sich is niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een rijbewijs had?!
Rijden is doodsimpel. Vraag krengetje maar.
Wat is veel mooier spul dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste is het enige wat echt erg is.
Sos is kutspul joh. Is veel mooier spul.
Met Ajax en seks eens trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |