Die werken toch echt niet verdovend hoor, hallucinerend en stimulerend, chocola weet ik alleen nietquote:
Dat soort telefoontjes krijg ik nou nooit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef krengetje het volgende:
De fietster van gister heeft me vandaag nog gebeld. Of wel alles goed met me ging
Nep-hollanderquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erwtensoep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je erop. Wat een ranzigheid.
In ya' face, biatch.quote:
Congratzquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar omdat ik te laat was, werd dat hem niet.
Maar paar dagen geleden hebben ze me gevraagd voor GAM and I accepted
Naja.. veroorzaakte ik dus gisterquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort telefoontjes krijg ik nou nooit.
Meer aanrijdingen veroorzaken denk ik.
Ben half-Spaans.quote:
Belgie dusquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I wish.
Mijn vuile was zou beter kloppen, maar ik doelde op Zuid-Limburg.
Kom lekker hier. Peuter aan de paddo's en wij samen op de hippiebank.quote:
Je kan op de meet beoordelen of ik een engerd benquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feli![]()
[..]
Hmm dat zullen we nog wel eens bekijken danMijn oma bakte vroeger pannenkoeken op een oud gasfornuis
Ja wat hij zegtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erwtensoep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hear hear!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
Erwtensoep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Belgie ligt links. Limburg rechts.quote:
Jammerquote:
God, zou ik echt wel even kunnen gebruiken nu.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom lekker hier. Peuter aan de paddo's en wij samen op de hippiebank.
Bend over baby!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
@TT Ik heb best wel zin om stout te doen
Omdraaien dan. Dan is Limburg links en België rechtsquote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belgie ligt links. Limburg rechts.
Ik zeg DOEN. Zie je over 3 uur, ok?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef L-E het volgende:
[..]
God, zou ik echt wel even kunnen gebruiken nu.
Red ik niet binnen die tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN. Zie je over 3 uur, ok?
Mata grijp je kansquote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
no shit!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdraaien dan. Dan is Limburg links en België rechts
Nice nicequote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan op de meet beoordelen of ik een engerd ben![]()
![]()
Ik heb ook een best wel oud gasfornuis
Je wilt snoep stelen van die arme kindertjes met hun lampions?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom laat jij je niet eens van je stoute kant zien tijn? Die is er vast wel, ergens diep van binnenquote:
Sinds je mod bent geworden, post je veel verstandiger.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, waaronder je temperament
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds je mod bent geworden, post je veel verstandiger.
Omstandigheden? Weet je het nog niet of kan je sowieso niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice niceEn inderdaad de meet, ik wil wel maar de omstandigheden he
Het is een gavequote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds je mod bent geworden, post je veel verstandiger.
Een dronken voetbalvrouw zonder tieten?quote:
Weet het niet zeker, druk met studie. Over 11 minuten ga ik weer aan de bak ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Omstandigheden? Weet je het nog niet of kan je sowieso niet?
Nog niet, komt straksquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Best wel ja
Ik heb je nieuwe schoenen gemist, of had je die nog niet gepost?
Beleid hequote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je nu ook helemaal pro-fok worden enzo? net als heatwave?
Zeg je nou echt "zonder tieten" als je het over MIJ hebt?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een dronken voetbalvrouw zonder tieten?
Nog liever een pan erwtensoep en erna poepseks met een transseksuele dwerg.
Een roeping. Eindelijk gevonden. Mooi. Maar ik heb het niet op modjes. Weten ze ook.quote:
Ah, snap ik ja... even afwachten. Ik heb er wel zin in iig, ben benieuwd wie van jullie in het echt het gekst isquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, druk met studie. Over 11 minuten ga ik weer aan de bak ook![]()
En hangt ervanaf waar en met werk en met mijn ouders.
Ja die is er zekerquote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Waarom laat jij je niet eens van je stoute kant zien tijn? Die is er vast wel, ergens diep van binnen
Wat ga je doen zaterdag?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
, ben benieuwd of ik me zaterdag kan gedragen
Ik niet iig. Ik ben juist braaf en verlegenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, snap ik ja... even afwachten. Ik heb er wel zin in iig, ben benieuwd wie van jullie in het echt het gekst is
Lezen lukt nog, zie ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je nou echt "zonder tieten" als je het over MIJ hebt?
Misschien komt dat nog, ik moet me volgende week melden op een soort Fok boot camp, waar ik 48 uur lang in een kelder moet zitten en wordt gebrainwashtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je nu ook helemaal pro-fok worden enzo? net als heatwave?
oud wordenquote:
LE heeft de XTC ontdekt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Laten we even knuffelen, lieve mensen.!
Toch wel op het internet? dan kan je het altijd in het echt laten afwetenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die is er zekeralleen ik durf nooit
*knuffeltquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
I'm inquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
En waarom heb je het niet zo op modjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een roeping. Eindelijk gevonden. Mooi. Maar ik heb het niet op modjes. Weten ze ook.![]()
*Knufjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Kloonpost.quote:
Voor de titel wie de domste dingen zegt en verlegen en alles is, nomineer ik mezelf alvastquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, snap ik ja... even afwachten. Ik heb er wel zin in iig, ben benieuwd wie van jullie in het echt het gekst is
Gelukkigquote:
Ik heb een half biertje op, kijk alleen Ajax en wat betreft het geen tieten gedeelte hou ik mn mondquote:
Ben ik ook, tot er wat alcohol in gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik niet iig. Ik ben juist braaf en verlegen
* AirwiN stopt z'n hoofd in L-E d'r boezem!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Vertel mij watquote:
KNUFFELquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
35!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oud wordenen dat verdringen
Maar je hapt wel lief, dat moet gezegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een half biertje op, kijk alleen Ajax en wat betreft het geen tieten gedeelte hou ik mn mond
Oh ja dan wil je alleen met een fles drank zijn he.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht verdrinken?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kloonpostquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik niet iig. Ik ben juist braaf en verlegen
Goed he, van flips geleerdquote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je hapt wel lief, dat moet gezegd.
same difference he schatquote:
quote:
Wat je al niet aan inspiratie opdoet hier he?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft, kan het niet slecht met je aflopen
quote:
In real life wel. In bed niet.quote:
Verbazingwekkendquote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je al niet aan inspiratie opdoet hier he?
Dat zou je voor je houden...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In real life wel. In bed niet.
TL:DRquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dan wil je alleen met een fles drank zijn he.
Als je wel behoefte hebt aan gezelschap geef je maar een gil.
Mijn ballen doen nog steeds zeer. Dus dat gaat lastig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat zou je voor je houden...
Ja sorry.. als ik eenmaal los gaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ballen doen nog steeds zeer. Dus dat gaat lastig.
Goed zeg!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef L-E het volgende:
Ik ga weer aan rijles beginnen. Na een verleden van paniekaanvallen in de auto tijdens rijles is dat een hele stap. Zal ik er een topic over maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |