Je weet niet half!quote:
Oh dan denk ik er even over naquote:Op donderdag 11 november 2010 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit er net 1 week
MSNquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet weer waarom ik msn gesprekken haatAl die mensen die een gesprek beginnen als ze wat nodig hebben of moeten weten
En dan moeten weten in de zin van studie etc.
Die zijn inderdaad irri, gelukkig al een tijdje geen last meer vanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet weer waarom ik msn gesprekken haatAl die mensen die een gesprek beginnen als ze wat nodig hebben of moeten weten
Ik ben je vorige UI nu al vergeten. Maar dat zegt vooral iets over mijn geheugen.quote:
Sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad irri, gelukkig al een tijdje geen last meer van
Mooi! Nog steeds in Ziejelande?quote:
Je bent blauwquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Pannenkoeken eten, cadeaus krijgen en logerenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dan denk ik er even over na
'Hey Flippiee, hoe is het met jou?'quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben je vorige UI nu al vergeten. Maar dat zegt vooral iets over mijn geheugen.
Hij is cutequote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 'm coolKomt uit Despicable me
Toffe film!
Oh das wel beter!!!! Ja ik woon nog altijd in het ontwikkelingsgebied hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Nog steeds in Ziejelande?
Goed! Lekker 3 weken thuis.
de eindfeestquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent blauw![]()
En deze ging over het feit dat ik blowde op de eindfeest van een projectweek
Daar had ik je al over gehoord ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 'm coolKomt uit Despicable me
Toffe film!
Precies jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Hey Flippiee, hoe is het met jou?'
'Ja goed, met jou?'
'Oh ja Flippiee, nu ik je toch toevallig spreek....'
Hatelijk ja![]()
Pannenkoeken als er iets is waar je mij wakker voor mag makenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pannenkoeken eten, cadeaus krijgen en logeren
Ik weet het wel
De/Het Nederlands leraar verhaalquote:
Taalpuristquote:
Blauwequote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Geef maar toe jij bent turkquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies ja
[..]
Pannenkoeken als er iets is waar je mij wakker voor mag maken
[..]
De/Het Nederlands leraar verhaal
Had ik je al verteld dat ik heel goed pannenkoeken kan bakken?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies ja
[..]
Pannenkoeken als er iets is waar je mij wakker voor mag maken
[..]
De/Het Nederlands leraar verhaal
Hoe noem je die leuke heuvels rechts van mij dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh das wel beter!!!! Ja ik woon nog altijd in het ontwikkelingsgebied hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |