Ik niet iig. Ik ben juist braaf en verlegenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, snap ik ja... even afwachten. Ik heb er wel zin in iig, ben benieuwd wie van jullie in het echt het gekst is
Lezen lukt nog, zie ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je nou echt "zonder tieten" als je het over MIJ hebt?
Misschien komt dat nog, ik moet me volgende week melden op een soort Fok boot camp, waar ik 48 uur lang in een kelder moet zitten en wordt gebrainwashtquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je nu ook helemaal pro-fok worden enzo? net als heatwave?
oud wordenquote:
LE heeft de XTC ontdekt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Laten we even knuffelen, lieve mensen.!
Toch wel op het internet? dan kan je het altijd in het echt laten afwetenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die is er zekeralleen ik durf nooit
*knuffeltquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
I'm inquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
En waarom heb je het niet zo op modjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een roeping. Eindelijk gevonden. Mooi. Maar ik heb het niet op modjes. Weten ze ook.![]()
*Knufjequote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Kloonpost.quote:
Voor de titel wie de domste dingen zegt en verlegen en alles is, nomineer ik mezelf alvastquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, snap ik ja... even afwachten. Ik heb er wel zin in iig, ben benieuwd wie van jullie in het echt het gekst is
Gelukkigquote:
Ik heb een half biertje op, kijk alleen Ajax en wat betreft het geen tieten gedeelte hou ik mn mondquote:
Ben ik ook, tot er wat alcohol in gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik niet iig. Ik ben juist braaf en verlegen
* AirwiN stopt z'n hoofd in L-E d'r boezem!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
Vertel mij watquote:
KNUFFELquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef L-E het volgende:
35!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oud wordenen dat verdringen
Maar je hapt wel lief, dat moet gezegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een half biertje op, kijk alleen Ajax en wat betreft het geen tieten gedeelte hou ik mn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |