Ja, maar ik kan het niet hardop zeggen, straks daalt mijn waarde weerquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef maar toe jij bent turk
TIETEN!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe noem je die leuke heuvels rechts van mij dan?
Is echt een goede filmquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik je al over gehoord ja.
Dan maakt ze een kansje.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef maar toe jij bent turk
Ver vooruit ontwikkeld gebiedquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe noem je die leuke heuvels rechts van mij dan?
Nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik heel goed pannenkoeken kan bakken?![]()
Ik dacht al dat ik gek werdquote:
I wish.quote:
Van de erwtensoepquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd
Maar, waarvan?
Misschien ga ik 'm ooit wel kijken dan.quote:
Wanneer je het aan durft om bij me langs te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nietDus wanneer eten wij pannenkoeken
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar omdat ik te laat was, werd dat hem niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd
Maar, waarvan?
Daar merk ik anders niks van als ik dat volk hoor praten. Een Ford Ka heeft nog een beter geluid.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ver vooruit ontwikkeld gebied
TT heeft genoeg optiequote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef L-E het volgende:
Ik wil wijn. Of iets anders dat verdovend werkt.
Ik heb wel wat in huis.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef L-E het volgende:
GAM?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar omdat ik te laat was, werd dat hem niet.
Maar paar dagen geleden hebben ze me gevraagd voor GAM and I accepted
Feliquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar omdat ik te laat was, werd dat hem niet.
Maar paar dagen geleden hebben ze me gevraagd voor GAM and I accepted
Hmm dat zullen we nog wel eens bekijken danquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wanneer je het aan durft om bij me langs te komen, ik heb ook 2 fijne pannen om pannenkoeken in te bakken
Erwtensoepquote:
ik heb flessen vol likeur hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef L-E het volgende:
* missbehavin schuift LE een wodkaatje toequote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |