Hey mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Not exactly
Ik baal gewoon dat je ze niet goed kan zien als ik ze aan heb
Ik heb toen ook al gezegd dat ik gewoon scheld met wat ik schelden wil, omdat ik het niet fout bedoel. Voor mij is kanker gewoon een normaal scheldwoord. Dat het voor sommige gevoelig ligt, ja sorry, vervelend, voor mij liggen andere dingen gevoelig, daar word ook geen rekening mee gehouden en dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.
Internet lag eruit.quote:
Tja,,verschil moet er wezen.quote:
Leve het leven in een hotel! Elke avond in badquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dan zelf geen bad, maar regen,storm,onweer in combinatie met bed is even lekker
Lieverd, wij zijn de PI's toch allang voorbij?quote:
Daar lig ik alquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef dawg het volgende:
ik ga mijn reet op mijn bank parkeren.
Zo ist maar net Samzel.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ben je een n00b? Singles meet nodig jezelf voor uitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
Je moet jezelf uitnodigen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
en mij verplaatsen naar misschien, ik heb toch duidelijk vanavond tegen E_M gezegd dat ik misschien zou komen en nog niet zeker..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
STING, geile jongen, wil je Jofunu-kun aan de OP toevoegen en het zinnetje pm babs vervangen in, vraag de TS?
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar lig ik al
Op m'n eigen bank welteverstaan
Klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelen
Achja, ik heb ook een wc in de badkamer en geen vaatwasser. Dus toch al geen klasse.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zeg stop eens even met haat zaaien jij!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!
Done, sort ofquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
STING, geile jongen, wil je Jofunu-kun aan de OP toevoegen en het zinnetje pm babs vervangen in, vraag de TS?
He! Dat is mijn mening! Dus die mag ik op elk moment, gepast of niet, spuien!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeg stop eens even met haat zaaien jij!
Ach, dat iets mag, betekent niet dat je het ook gewoon maar achteloos moet doenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een n00b? Singles meet nodig jezelf voor uit
Ahaaa,,got itquote:
Die discussie is er altijd en telkens komt het toch weer op stairway uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaaa,,got it
Hoezo is het standaard in Stairway? Genoeg andere leuke plekken in Utje.
Daar gaan we het niet over hebben. Zeker niet nu HW nog ergens in de buurt is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaaa,,got it
Hoezo is het standaard in Stairway? Genoeg andere leuke plekken in Utje.
Nicequote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve het leven in een hotel! Elke avond in bad
Nee, dat maakt niks uit volgens onze grote roerganger! (tenzij het over hem gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat iets mag, betekent niet dat je het ook gewoon maar achteloos moet doenMen mag best nadenken over wat men zegt.
QFTquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ga maar vast naar huis, ik kom druppel later!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Spitter, spetter, spater, lekker in het water
Misschien hebben jullie een daadkrachtigere persoon nodig die bereid is ergrns anders wat te fixen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die discussie is er altijd en telkens komt het toch weer op stairway uit.
Jaha, hoezo nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben. Zeker niet nu HW nog ergens in de buurt is.
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairwaysquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie een daadkrachtigere persoon nodig die bereid is ergrns anders wat te fixen.
Ik heb een badeendje!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Spitter, spetter, spater, lekker in het water
Ik wil toch wel de fok stamkroeg zien hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairways
Met behulp van mij ja? Oh ja! Het was mijn ideequote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairways
Wat/waar had je toen geregeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |