Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat er een kans is dat je iemand er expres voordouwt.
Edit: Was dat eergister in Rsd ook niet aan de hand? Of toen bij Vlissingen?
Aan die reeks ben ik nooit begonnenquote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaan
De Donkere Toren/ Dark Tower geloof ik?
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoorquote:
Gelukkig lees ik geen boeken. En zeker geen enge verhalen!quote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan die serie boeken van Stephen King denken toen ik hoorde van dat bij lelylaan
Dan is het goedquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoor
Gelukkig/hopelijk ben je sarcastisch. Was laatst ook bij Dam-Muiderpoort ook een 'aanrijding met een persoon', waardoor er dik vertraging was. Paar chicks gingen er automatisch van uit dat het een springer was. Kon het niet laten om op dat asociaal geklets te reageren.quote:Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eindelijk het treinverkeer weer op gang, krijgen we een springer
Zien ze eindelijk geen 50-jarige naar binnengaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef danny130 het volgende:
[..]
Best wel idd, als je daar soms kijkt. Als ik er kom, zullen ze vast wel de krant bellen, om te vertellen dat er ook normale mensen komen
Zet mij trouwens maar bij misschien (meet)quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PC is niet meer de snelste. Deed wel mijn best hoor
*twilight zone-muziekje*quote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik klikte ergens en kreeg de user totals. WAAAAAAAR klikte ik op?
Dat zou kunnenquote:Op zondag 21 november 2010 20:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja echtquote:
Wat heb je me aangedaan? Dit topic gaat veels te snel manquote:
Ik sta overigens nog steeds in de top 500quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |