Nee hoor Me-Mo!quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh en de rest dus wel, dank je
quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel zo.Jij bent een mooie jonge dame
Ja hou eens op zegquote:
Echt nietquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je weet toch onderhand wel hoe ik over je denkquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gevraagd, ik ben dit jaar nog niet veel vrij geweest dus heb ik deze week vrijgevraagd.quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das netjes, gevraagd of gekregen?
Ooit ga ik er drie krijgen vanwege de chocoladequote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk. Jij krijgt daarom twéé hartjes van mij.![]()
Als ik dingle ben, nou, pas dan maar op! Want eeh... ik dingle heel wat af!quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Vermiceli het volgende:
Mensen die dingle zijn die zijn te onzeker om naar iemand toe te stappen en zijn het niet waard om een mens te zijn. associaal volk
Mag je ook gewoon naar de meet komen, zonder aan te melden?quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
*kijkt in fobo
Over jou kan ik helaas niks zeggenKom je naar de meet?
Klopt, dat is echt heel vies. Tot 60~70% kan het in kleine flikken lekker zijn, maar van die pure cacao in je bek is droog én bitter.quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooit ga ik er drie krijgen vanwege de chocolade
Overigens in Japan wel eens 99% pure chocola op. Dat was niet zo lekker
http://en.wikipedia.org/wiki/Dinglequote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dingle ben, nou, pas dan maar op! Want eeh... ik dingle heel wat af!
En dan op een afstandje toekijken zeker?quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef danny130 het volgende:
[..]
Mag je ook gewoon naar de meet komen, zonder aan te melden?
Ze kunnen je moeilijk verbieden die tent in te komen hè.quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef danny130 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef danny130 het volgende:
[..]
Het is een openbare kroeg dus leef je uitquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef danny130 het volgende:
[..]
M'n mond trok helemaal samenquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, dat is echt heel vies. Tot 60~70% kan het in kleine flikken lekker zijn, maar van die pure cacao in je bek is droog én bitter.
din·gle [ 'd_l ]quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dingle
Het is de waarheidquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen ik ben lelijk de rest is knap
jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
*kijkt in fobo
Over jou kan ik helaas niks zeggenKom je naar de meet?
Haha tuurlijk niet, denk je dat ik buiten in de kou ga staanquote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan op een afstandje toekijken zeker?
Nah ja, iig weer wat geleerdquote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
din·gle [ 'd_l ]
( telbaar zelfstandig naamwoord )
diepe begroeide vallei
dal
Helaas geen werkwoord, anders had ik me weer kunnen uitleven met boomdiagrammen.
Huw... MI.quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
din·gle [ 'd_l ]
( telbaar zelfstandig naamwoord )
diepe begroeide vallei
dal
Helaas geen werkwoord, anders had ik me weer kunnen uitleven met boomdiagrammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |