Ik wel, toen ik nachten doorhaalde voor school dacht ik ach, nu moet ik het leren drinken.quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer wanneer ik begon
Denk op mijn 15e ofzo.
Cool, dan hou ik het in de gaten, ik krijg die vrijdag (26e) te horen welke dagen ik werk en vrij ben in het weekend.. Dan laat ik het je weten!quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AutistDe week begint op zondag
![]()
[..]
![]()
[..]
Dat lijkt mij leuk. Mijn verjaardag vieren doe ik nooit eigenlijk.
Engels gestudeerd?quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n docent had het een keer over buffalo buffalo buffalo maar die snapte ik nooitEn dan moest je die hele zin grammaticaal ontleden in boomdiagrammen en dan zit je daar in zo'n collegezaal en dan vraag je je echt af wat er nou het nut van is
Tijdverdrijfquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n docent had het een keer over buffalo buffalo buffalo maar die snapte ik nooitEn dan moest je die hele zin grammaticaal ontleden in boomdiagrammen en dan zit je daar in zo'n collegezaal en dan vraag je je echt af wat er nou het nut van is
quote:
Iets van Musequote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips voor een goed album?
Ik wil leuke muziek aan
Leren je aandacht erbij te houden, ook al vindt je het niet boeiendquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
mensen die single zijn, zijn kankerlelijk
Ja duh.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
Lees het op je gemakje nog even door: http://en.wikipedia.org/w(...)falo_Buffalo_buffaloquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelsquote:
Flikker op.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
Vroeger maakte ik het ook met cacao, maar ik ben hier later op teruggekomen toen een kok het mij heeft voorgedaan door blokjes pure chocola in opwarmende melk te doen tezamen met wat suiker en als laatste een beetje rum natuurlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Matige chocolademelk met slagroom.
Te weinig cacao
Kom je nu mee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leren je aandacht erbij te houden, ook al vindt je het niet boeiend
You got me.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
Mensen die niks mogen van hun vader zijn pas zieligquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
In Barcelona (en misschien ook de rest van Spanje maar daar ben ik niet geweest) hadden ze heerlijke chocolademelkquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik het ook met cacao, maar ik ben hier later op teruggekomen toen een kok het mij heeft voorgedaan door blokjes pure chocola in opwarmende melk te doen tezamen met wat suiker en als laatste een beetje rum natuurlijk.
Want, zo zei hij: het is toch godverdomme chocolademelk, en geen cacaomelk???
Dan ben ik geen singlequote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
Nee, jouw kop is kermisquote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Vermiceli het volgende:
[..]
jawel, ze is een onzekere bitch
TR, you're welcomequote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Vermiceli het volgende:
[..]
True true, maar ik vind eigenlijk het opwarmen van de melk al teveel werkquote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik het ook met cacao, maar ik ben hier later op teruggekomen toen een kok het mij heeft voorgedaan door blokjes pure chocola in opwarmende melk te doen tezamen met wat suiker en als laatste een beetje rum natuurlijk.
Want, zo zei hij: het is toch godverdomme chocolademelk, en geen cacaomelk???
Klopt ja. En stiekem kwam je hier toch om te kijken of er single chicks zijn die wel interesse in je hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Vermiceli het volgende:
Is goed. In de week van mijn verjaardag ben ik lekker vrijquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool, dan hou ik het in de gaten, ik krijg die vrijdag (26e) te horen welke dagen ik werk en vrij ben in het weekend.. Dan laat ik het je weten!
En dat al helemaal niet..quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Vermiceli het volgende:
[..]
Liefde in je eten/drinkel betaalt zich altijd terug.quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True true, maar ik vind eigenlijk het opwarmen van de melk al teveel werk
Das netjes, gevraagd of gekregen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. In de week van mijn verjaardag ben ik lekker vrij
Het voelt zeker goed dat je aandacht krijgt hierquote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Vermiceli het volgende:
[..]
Het is wel zo.quote:
What up?quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn lichaam protesteert vanavond
Klopt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liefde in je eten/drinkel betaalt zich altijd terug.
Oftewel, een gruwelijk lekker dingquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel zo.Jij bent een mooie jonge dame
Jij geeft hem nog meer aandacht he.quote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef danny130 het volgende:
[..]
Het voelt zeker goed dat je aandacht krijgt hierGa toch wat nuttigs doen, of sociaal worden.
Associaal volk? Kijk eens naar jezelf, dingen bleren over mensen waar je helemaal niets van weetquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Vermiceli het volgende:
Mensen die dingle zijn die zijn te onzeker om naar iemand toe te stappen en zijn het niet waard om een mens te zijn. associaal volk
Shit ik val onder sociaal dan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij geeft hem nog meer aandacht he.
Ben jij Italiaans?quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef Vermiceli het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen typen zijn om te kotsenquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Vermiceli het volgende:
Mensen die dingle zijn die zijn te onzeker om naar iemand toe te stappen en zijn het niet waard om een mens te zijn. associaal volk
Ooooooh! Ja jezusquote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
THE buffalo FROM Buffalo WHO ARE buffaloed BY buffalo FROM Buffalo, buffalo (verb) OTHER buffalo FROM Buffalo.
Bison from Buffalo, New York, who are intimidated by other bison in their community also happen to intimidate other bison in their community.
Nu snap ik m pas
Je hebt inderdaad gelijk. Jij krijgt daarom twéé hartjes van mij.quote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind het al heel wat dat ik niet van die nesquickreut gebruik
*kijkt in foboquote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh en de rest dus wel, dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |