Nomm3quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijst met snijboontjes, kip en saté
Naaperds!quote:
Ach valt wel mee. VInd ik gewoon alletwee heerlijke muziek.quote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een overgaanjij zou DJ moeten worden
Ik heb nog een paar dagenquote:
Dat magquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach valt wel mee. VInd ik gewoon alletwee heerlijke muziek.
29 november, volgende week maandag.quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tijntje was er ook!![]()
Wanneer jarig Tijn?
Ik vind het echt briljant dat je edits ter plekke ziet veranderen met de nieuwe layoutquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als apen apen na-apen, apen apen apen na.
Dan is mijn papa ook jarigquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
29 november, volgende week maandag.
Ga je zelfmoord live streamen, ben je in 1 knal bekendquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dagenen dan word ik 28
Dus wie weet. Oh wacht ik ben niet bekend
Ja mooi hequote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt briljant dat je edits ter plekke ziet veranderen met de nieuwe layout
Dat is ook niet nieuw meerquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ga je zelfmoord live streamen, ben je in 1 knal bekend
Volgende week maandag is morgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
29 november, volgende week maandag.
Op fok welquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dagenen dan word ik 28
Dus wie weet. Oh wacht ik ben niet bekend
Maar een labrat moet toch iets vernieuwends kunnen doen lijkt me.quote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slet
[..]
HOI nog een keer
[..]
Klopt, kwestie van tijd, zal nog minstens een jaar duren voor ik het huis uit kan.
Nee hoor. Dat is as maandag. En bij sommigen begint de nieuwe week op zondagquote:
Ik dus, misschienquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Maar komen er geen andere menschen uit Purmerend?
Zorg er wel voor dat ik de 18e in Utrecht ben, kom ik gezellig een biertje meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |