Kopje koffie?quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki!![]()
I would be honoured![]()
Eerst even wakker worden
Keith wie?quote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Indeed.
Kurt, Jim, Keith and Jimmy
They were twenty seven
I wanna play with them in Gods' Rockstar heaven
I blow myself away, I blow
myself away
Just blow my head away
If I'm famous and twenty seven
Then I'll blow myself to heaven
At the minute my life ends
I get real Rockstar-friends
Joplin?quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Keith wie?
En vergeet Janis niet.
Precies! En juist daarom zou ik geen conjooo vertrouwen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
Thanks, honquote:
Sletquote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik aan de andere kant werp me in ieders armen
HOI nog een keerquote:
Klopt, kwestie van tijd, zal nog minstens een jaar duren voor ik het huis uit kan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, nee, begrijp het wel hoor. En tja, zodra je uit huis bent, zal dit in ieder geval geen problemo zijn.
Zo bekend ben ik niet met haarquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, of je moet nog andere Janissen kennen die rond die tijd op een 27e zijn gestorven?
Ik heb Pearl van Janis al klaar liggen om dadelijk te draaien, zodra Death Magnetic is afgelopenquote:Op zondag 21 november 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Keith wie?
En vergeet Janis & Brian niet.
Geloof ik graagquote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijzelf nooit aan een ander toe
quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijst met snijboontjes, kip en saté
Wat een overgaanquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb Pearl van Janis al klaar liggen om dadelijk te draaien, zodra Death Magnetic is afgelopen
Woohoo! Metallica ftw!quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb Pearl van Janis al klaar liggen om dadelijk te draaien, zodra Death Magnetic is afgelopen
Lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna allemaalquote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op haar 27e gestorven was
Nomm3quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naaperds!quote:
Ach valt wel mee. VInd ik gewoon alletwee heerlijke muziek.quote:Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een overgaanjij zou DJ moeten worden
Ik heb nog een paar dagenquote:
Dat magquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach valt wel mee. VInd ik gewoon alletwee heerlijke muziek.
29 november, volgende week maandag.quote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tijntje was er ook!![]()
Wanneer jarig Tijn?
Ik vind het echt briljant dat je edits ter plekke ziet veranderen met de nieuwe layoutquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als apen apen na-apen, apen apen apen na.
Dan is mijn papa ook jarigquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
29 november, volgende week maandag.
Ga je zelfmoord live streamen, ben je in 1 knal bekendquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dagenen dan word ik 28
Dus wie weet. Oh wacht ik ben niet bekend
Ja mooi hequote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt briljant dat je edits ter plekke ziet veranderen met de nieuwe layout
Dat is ook niet nieuw meerquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ga je zelfmoord live streamen, ben je in 1 knal bekend
Volgende week maandag is morgenquote:Op zondag 21 november 2010 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
29 november, volgende week maandag.
Op fok welquote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dagenen dan word ik 28
Dus wie weet. Oh wacht ik ben niet bekend
Maar een labrat moet toch iets vernieuwends kunnen doen lijkt me.quote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slet
[..]
HOI nog een keer
[..]
Klopt, kwestie van tijd, zal nog minstens een jaar duren voor ik het huis uit kan.
Nee hoor. Dat is as maandag. En bij sommigen begint de nieuwe week op zondagquote:
Ik dus, misschienquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Maar komen er geen andere menschen uit Purmerend?
Zorg er wel voor dat ik de 18e in Utrecht ben, kom ik gezellig een biertje meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |