Zoiets jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Mira ela
el gusto es mio, ilguamente!
ofzo
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spaans
Mira ela is letterlijk "kijk haar" maar dat is hun manier van zeggen kijk naar haar
Moooooooooooooooooooooeh.quote:
Onbewust erg goed gekozen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.
Tegenover de rest hier ben ik nog jongquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
Gezien de TT... je vindt jezelf al oud Auto?
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, gevoelsmatig is onder de 20 niet te verkopen. Alles uit de jaren 90 is in mijn ogen nog kind.
Een jonge blom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen dat dat een neppert is.
Wat is er ongezond aan iemand van 14 jaar jonger neuken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijd
A;s het aannemelijk wordt dat iemand je dochter of zoon zou kunnen zijn wordt het onsmakelijk vind ik
Een toetje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.
Het is maar hoe je je voelt en gedraagt hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |