Zoiets jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Mira ela
el gusto es mio, ilguamente!
ofzo
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spaans
Mira ela is letterlijk "kijk haar" maar dat is hun manier van zeggen kijk naar haar
Moooooooooooooooooooooeh.quote:
Onbewust erg goed gekozen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.
Tegenover de rest hier ben ik nog jongquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
Gezien de TT... je vindt jezelf al oud Auto?
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, gevoelsmatig is onder de 20 niet te verkopen. Alles uit de jaren 90 is in mijn ogen nog kind.
Een jonge blom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen dat dat een neppert is.
Wat is er ongezond aan iemand van 14 jaar jonger neuken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijd
A;s het aannemelijk wordt dat iemand je dochter of zoon zou kunnen zijn wordt het onsmakelijk vind ik
Een toetje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.
Het is maar hoe je je voelt en gedraagt hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is maar hoe je je voelt en gedraagt hè?
als je zelf 15 bent bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan iemand van 14 jaar jonger neuken?
Ik vind het onsmakelijk en een beetje sneuquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb ik toch de goede ondergrens? Ik word in augustus 34.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reclame met domo erinquote:
Wat is vroeg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, hoi
Reken maar dat ik vandaag lekker vroeg naar huis ga
Alles onder de 25 is te jong, daarboven nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Te oud voor Myraela, te jong voor Ripley
Hypocriet gedoe. Als een vent 64 is en met een vrouw van 50 naar bed gaat hoor je er niemand overquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het onsmakelijk en een beetje sneu
Ik word zelf altijd een beetje onpasselijk van het idee dat zo'n meisje nog in de wieg lag toen ik al wist dat mijn piemel voor meer was dan plassen alleen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
A;s het aannemelijk wordt dat iemand je dochter of zoon zou kunnen zijn wordt het onsmakelijk vind ik
Mijn broertje en zusje zijn 18 en 20. Voor mij al voldoende reden om het niet in die leeftijdscategorie te zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met de aantekening dat ik vind dat dat geldt voor de categorie waarbij de heer of dame nog nauwelijks volwassen isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het onsmakelijk en een beetje sneu
DAN is het inderdaad vrij verkeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je zelf 15 bent bijvoorbeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |