Zoiets jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Mira ela
el gusto es mio, ilguamente!
ofzo
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spaans
Mira ela is letterlijk "kijk haar" maar dat is hun manier van zeggen kijk naar haar
Moooooooooooooooooooooeh.quote:
Onbewust erg goed gekozen dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus echt cool! "kijk naar haar" die naam past ook wel. Aandachtshoertje dat ik ben hier op FOK!.
Tegenover de rest hier ben ik nog jongquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:16 schreef Techno het volgende:
Gezien de TT... je vindt jezelf al oud Auto?
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, gevoelsmatig is onder de 20 niet te verkopen. Alles uit de jaren 90 is in mijn ogen nog kind.
Een jonge blom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen dat dat een neppert is.
Wat is er ongezond aan iemand van 14 jaar jonger neuken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lijkt me ook een gezonde instelling op jouw leeftijd
A;s het aannemelijk wordt dat iemand je dochter of zoon zou kunnen zijn wordt het onsmakelijk vind ik
Een toetje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.
Het is maar hoe je je voelt en gedraagt hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de rest hier ben ik nog jong
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat paula de koe is.
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is maar hoe je je voelt en gedraagt hè?
als je zelf 15 bent bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan iemand van 14 jaar jonger neuken?
Ik vind het onsmakelijk en een beetje sneuquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb ik toch de goede ondergrens? Ik word in augustus 34.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reclame met domo erinquote:
Wat is vroeg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, hoi
Reken maar dat ik vandaag lekker vroeg naar huis ga
Alles onder de 25 is te jong, daarboven nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Te oud voor Myraela, te jong voor Ripley
Hypocriet gedoe. Als een vent 64 is en met een vrouw van 50 naar bed gaat hoor je er niemand overquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het onsmakelijk en een beetje sneu
Ik word zelf altijd een beetje onpasselijk van het idee dat zo'n meisje nog in de wieg lag toen ik al wist dat mijn piemel voor meer was dan plassen alleen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
A;s het aannemelijk wordt dat iemand je dochter of zoon zou kunnen zijn wordt het onsmakelijk vind ik
Mijn broertje en zusje zijn 18 en 20. Voor mij al voldoende reden om het niet in die leeftijdscategorie te zoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met de aantekening dat ik vind dat dat geldt voor de categorie waarbij de heer of dame nog nauwelijks volwassen isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
DAN is het inderdaad vrij verkeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je zelf 15 bent bijvoorbeeld..
waar begint het sneu te worden? wat is de grens?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar mij mag je niet meetellen, ik ben een uitzondering.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aangezien jij even oud bent, maar je als een kleuter gedraagt wel.
Mijn laatste scharreltje (voor Duim) was 15 jaar jonger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Die zijn dan ook beide volwassen en enigszins in de zelfde levensfasequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe. Als een vent 64 is en met een vrouw van 50 naar bed gaat hoor je er niemand over
Onzin. Een meisje van 16 heeft een hele andere kijk op het leven dan iemand van 30.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe. Als een vent 64 is en met een vrouw van 50 naar bed gaat hoor je er niemand over
Uhm er is wel dag en nacht verschil tussen jullie ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:21 schreef Myraela het volgende:
Aangezien jij even oud bent, maar je als een kleuter gedraagt wel.
Dat ze in het kinderdagverblijf was is een stuk beter?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word zelf altijd een beetje onpasselijk van het idee dat zo'n meisje nog in de wieg lag toen ik al wist dat mijn piemel voor meer was dan plassen alleen.
Oh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar mij mag je niet meetellen, ik ben een uitzondering.
Je bent nog maagd. Dus menig meisje van 14 jaar jonger weet beter wat ze met een pik kan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word zelf altijd een beetje onpasselijk van het idee dat zo'n meisje nog in de wieg lag toen ik al wist dat mijn piemel voor meer was dan plassen alleen.
Thats it!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn laatste scharreltje (voor Duim) was 15 jaar jonger.
Is er ooit een puber egweest die dat niet van zichzelf vond?quote:
Je kon het niet laten he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nog maagd. Dus menig meisje van 14 jaar jonger weet beter wat ze met een pik kan.
Understatement.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm er is wel dag en nacht verschil tussen jullie ja.
Je gaat neuken, niet een huis kopen of de invloed van Marx op het moderne kapitalisme bespreken. Kom op zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onzin. Een meisje van 16 heeft een hele andere kijk op het leven dan iemand van 30.
Bij 64/50 is dat verschil al heel anders.
Idd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is er ooit een puber egweest die dat niet van zichzelf vond?
ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
je mist de aantekeningquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thats it!
Je bent bij deze sneu Techno!
Nee, maar ik puber ookal niet meer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel of niet willen neuken lijkt me ook een beslissingquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat neuken, niet een huis kopen of de invloed van Marx op het moderne kapitalisme bespreken. Kom op zeg.
Ik knipoogde toch bij de post?quote:
Dat jij het wel normaal vindt wil niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat neuken, niet een huis kopen of de invloed van Marx op het moderne kapitalisme bespreken. Kom op zeg.
Is Duim maar een scharreltje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn laatste scharreltje (voor Duim) was 15 jaar jonger.
gelukkig maakte ik em niet ook nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nog maagd. Dus menig meisje van 14 jaar jonger weet beter wat ze met een pik kan.
Wat ben jij ook een dom irritant kereltje hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, when hell freezes over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Kan er nog meer verschil zijn dan dag en nacht?
Hey, nu niet kleine meisjes gaan afzeiken he!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een dom irritant kereltje hè
Maar goed, ga jij lekker kleine meisjes neuken, als mijn argumenten om het niet te doen je niet bevallen.
Dan zijn ze nog kneedbaar enzoquote:
Inderdaad. Laat zo'n jong grietjes lekker ontdekken hoe het zit mete en gelijkwaardig iemand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel of niet willen neuken lijkt me ook een beslissingZestien jarige meisjes zijn vaak veel meer beinvloedbaar.
Dan nog niet. Het idee zint me niet. Dat ze wat jonger dan ik zijn, graag zelfs.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. Dat zeggen ze ook allemaal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik puber ookal niet meer.
Dat zeggen ze zeker ook allemaal?![]()
Dom > Checkquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een dom irritant kereltje hè
Maar goed, ga jij lekker kleine meisjes neuken, als mijn argumenten om het niet te doen je niet bevallen.
sorry kluts, hij keek over je heen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, nu niet kleine meisjes gaan afzeiken he!
En jij werd vorige week nog genoemd als beste speller?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat zo'n jong grietjes lekker ontdekken hoe het zit mete en gelijkwaardig iemand.
Ja preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel of niet willen neuken lijkt me ook een beslissingZestien jarige meisjes zijn vaak veel meer beinvloedbaar.
Ik bedoel hiermee jong, Kluts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, nu niet kleine meisjes gaan afzeiken he!
Wie niet waagt, blijft maagd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog niet. Het idee zint me niet. Dat ze wat jonger dan ik zijn, graag zelfs.
Maar ik neuk geen kind.
Ze hoeven het niet te vinden, maar iemand anders er op veroordelen gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat jij het wel normaal vindt wil niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |