quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie is leuk, maar dit is wanstaltelijk.
ik miste de ervaring erachterquote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een heel weekend lang een stijve kunnen krijgen van de lichtste beroering?
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef Merel- het volgende:
[..]
Het is echt ranzig, dat merk je wel.. Maar goed, er zijn sommigen die dan alsnog hun drankje opdrinken natuurlijk, ook al smaakt het raar..
weird
Als je wakker blijft bij rhohypnol wordt je hyperactief,dat is iets totaal anders toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ghb in iemands drinken doen zonder dat ze het merken, yeah right.. Men verwart het altijd met rhohypnol...
Haha, ja dat is veel waarschijnlijker dan daadwerkelijk ghbquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een grote Singles-orgieIk sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Klinkt allemaal heel spannend, maar ik ga geloof ik toch maar voor puur natuur
Blowtjequote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Klinkt allemaal heel spannend, maar ik ga geloof ik toch maar voor puur natuur
Naja, hooguit een blowtje
Op voorraadquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
het stinkt wel enorm!quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |