quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie is leuk, maar dit is wanstaltelijk.
ik miste de ervaring erachterquote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een heel weekend lang een stijve kunnen krijgen van de lichtste beroering?
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef Merel- het volgende:
[..]
Het is echt ranzig, dat merk je wel.. Maar goed, er zijn sommigen die dan alsnog hun drankje opdrinken natuurlijk, ook al smaakt het raar..
weird
Als je wakker blijft bij rhohypnol wordt je hyperactief,dat is iets totaal anders toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ghb in iemands drinken doen zonder dat ze het merken, yeah right.. Men verwart het altijd met rhohypnol...
Haha, ja dat is veel waarschijnlijker dan daadwerkelijk ghbquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een grote Singles-orgieIk sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Klinkt allemaal heel spannend, maar ik ga geloof ik toch maar voor puur natuur
Blowtjequote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Naja, hooguit een blowtje
Op voorraadquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
het stinkt wel enorm!quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
lunch meet veranderen naar een blowmeet? want savonds heb ik sowieso meer tijdquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Naja, hooguit een blowtje
Ik heb van mijn 19e tot mijn 27e heel incidenteel geblowd (3 blows per jaar ofzo) en van mijn 27e tot 31e ongeveer 1 keer per maand. Ik voel er pas meer van sinds ik regelmatig rook (sinds vorig jaar dus) en vooral mentol (sinds knuffelmeisje).quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
je blowt regelmatig toch? snap echt niet dat je daar nog zo een ervaring bij hebt....
Neequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha, ja dat is veel waarschijnlijker dan daadwerkelijk ghb
quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 19e tot mijn 27e heel incidenteel geblowd (3 blows per jaar ofzo) en van mijn 27e tot 31e ongeveer 1 keer per maand. Ik voel er pas meer van sinds ik regelmatig rook (sinds vorig jaar dus) en vooral mentol (sinds knuffelmeisje).
De laatste maanden blow ik als ik thuis ben een aantal keer per week en elke keer voel ik nog steeds goed. En ik word er altijd heel geil van, dus een typisch avondje bij ons is: plakje kaas, filmpje en dan na 20-30 minuten liggen we te seksen. En dan weer film kijken en weer... Heerlijke avonden zijn dat.![]()
![]()
?quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef habbeflats het volgende:
[..]
je profiel foto liegt er niet om
ligt er aan wat je hebt en hoe dronken je bent.. dat proef je echt niet zo 1 2 3quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!
Kan beiden anders...quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ghb in iemands drinken doen zonder dat ze het merken, yeah right.. Men verwart het altijd met rhohypnol...
Ik zou als ik jou es maar eerst gewoon beginnen met seks. Dat is bijzonder genoeg hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
Minder misselijkmakendquote:
Zodra het fleske leeg is, is er al weer een volle in huis gehaaldquote:
je homepage anders welquote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder misselijkmakend
Da's gewoon een UI, geen UIers
En dan met die lucht in m'n kleren thuiskomen? Denk het nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
lunch meet veranderen naar een blowmeet? want savonds heb ik sowieso meer tijd
Nou sorry hoor, maar een zodanige hoeveelheid dat je er 'out' van gaat, proef je toch echt wel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan wat je hebt en hoe dronken je bent.. dat proef je echt niet zo 1 2 3
[..]
Kan beiden anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |