Hier geen mooie vrouwquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
weer geen lekkere vent in mn bed vanavond
Hallonquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
Had de autochtone mede-Single wel wat langer verwacht overigens. Ben ik met mn 1.75 niet eens de kleinste
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Alsof het me uitmaakt wat jij er van vindt
Ik typ gewoon wat toevallig in m'n hoofd komt, en meld het
Wat in de bakken valt als niet goed voor verkoop, mag je gewoon van nemen. Natuurlijk niet te veel, maar zo af en toe een plak koek, werd niks van gezegdquote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je daar dan constant naar Peijnenburg happen?
Gosh, ik ben flauw. Het zal de endorfine wel zijn
O ja scheren, moet ik eigenljik ook nog doen, maar doe ik morgen wel hopelijk heb ik teminste iets om op tijd mijn bed voor uit te komen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier geen mooie vrouw![]()
Zal ik me maar eens gaan scheren?
Arrogantie is niet aantrekkelijkquote:
Bullshit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arrogantie is niet aantrekkelijk
Heb ik ook. Een smsje of een belletje is prima, maar elke dag uren aan de telefoon of 10-tallen smsen gaat me wat te ver..althans, wel leuk leesvoer...nooott.quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ben niet zo van het intensief elke dag contact hebben, of ik moet echt helemaal zwaar over the top verliefd zijn. en dat komt bijna niet voor.
Ik ben dan ook niet geheel autochtoon gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Boudibou het volgende:
Had de autochtone mede-Single wel wat langer verwacht overigens. Ben ik met mn 1.75 niet eens de kleinste
Je kent mij heel slecht hequote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje soms wel.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch mooi.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja sorry, het interesseert me gewoon gewoon fuck op welke wijze jij je leven verkloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |