Meld je maar via PM als je zover bent om de uitdaging aan te gaan.quote:
Dan ben je er nog nietquote:
Oh noesquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Teletubbie-versie...
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mondquote:
Wij moeten een keer samen een paar flessen Martini soldaat makenquote:
Ik moet nog gaan zoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukWanneer?
Past biggel in het lijstje overigens?
Nee, Dolly Dots op dit moment bijvoorbeeldquote:
Een paar flessen nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten een keer samen een paar flessen Martini soldaat maken
Ahw, komt goed schatjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan zoeken![]()
Ja, maar eens afspreken, eerst deze gruwelijke maand maar eens door zien te komen
De 12e pasquote:
Labello med repair dusquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mond
Wissel jij eens niet zo vaak van UI..... ik herken je steeds nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, Dolly Dots op dit moment bijvoorbeeld
Of Astrid Nijgh
Au! Winter...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kon gisterenavond gewoon een heel vel van mijn lippen trekken. Had ik niet moeten doen overigens, want het deed pijn.Maar het kon wel.
Ik heb een identiteitscrisisquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wissel jij eens niet zo vaak van UI..... ik herken je steeds niet
Ik doe dat dan dus welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kon gisterenavond gewoon een heel vel van mijn lippen trekken. Had ik niet moeten doen overigens, want het deed pijn.Maar het kon wel.
Flink schaterlachen is dan dolle pret.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mond
Anders laat je mij die chocola meenemenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh Yuki, moet ik even kijken of ik geld heb, moet dan wel met goeie chocola enzo he
Ik hou het maar even bij m'n epilepticon. Lekker irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |