Wel mooi natuurlijk, jij maakt hen blij door ze goed te helpen en jij blij omdat zij aangeven zo blij met jou te zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meestal willen ze vooral dat de dingen goed geregeld worden, zodat ze daar geen omkijken meer naar hebt. Dat schijnen ze ontzettend te waarderen, nog meer dan een luisterend oor.
iddquote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel mooi natuurlijk, jij maakt hen blij door ze goed te helpen en jij blij omdat zij aangeven zo blij met jou te zijn![]()
Hier ben ik!quote:
Ik heb liever altijd dat het slecht geregeld isquote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meestal willen ze vooral dat de dingen goed geregeld worden, zodat ze daar geen omkijken meer naar hebt. Dat schijnen ze ontzettend te waarderen, nog meer dan een luisterend oor.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb liever altijd dat het slecht geregeld is
Aw!quote:
Niet.....quote:
Ziekjes al dagen niet lekker.. Toets gehad zwaar gestrest en dan kom ik mn huis uit.. om met een vriend in de stad een patatje te gaan halen... doet mn pinpas het niet is ie stukquote:
Had het laten weten via één van de vele manieren waarop je mij kan bereiken. Dan had ik je veel eerder opgezocht en aangesproken.quote:
Ah! Beterschap..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ziekjes al dagen niet lekker.. Toets gehad zwaar gestrest en dan kom ik mn huis uit.. om met een vriend in de stad een patatje te gaan halen... doet mn pinpas het niet is ie stukoa..
Beterschapquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ziekjes al dagen niet lekker.. Toets gehad zwaar gestrest en dan kom ik mn huis uit.. om met een vriend in de stad een patatje te gaan halen... doet mn pinpas het niet is ie stukoa..
Silly mequote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had het laten weten via één van de vele manieren waarop je mij kan bereiken. Dan had ik je veel eerder opgezocht en aangesproken.
Ja moet me niet aanstellen.. maar feestweekquote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ah! Beterschap..![]()
En dan zul je zien dat op zo'n dag inderdaad alles tegenzit!
Ik weet het nog niet.. even afwachten dusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beterschap
Beetje goed gevoel over je toets?
Hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja moet me niet aanstellen.. maar feestweek
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef Evie het volgende:
o en sommige mannen zijn egocentrische onterecht boze vervelende apen!
3D-schakenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!
Oh, dat is fijn om te horenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]Het maakt je niet minder leuk gelukkig.
Hehe, ben trots op je!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hersenen: check
En ik hielp aan t eind van de dag een oudere vrouw, heel ingewikkeld verhaal, ruim half uur aan de lijnAan het eind van het gesprek vraagt ze naar een mogelijke collega, dus ik zeg "ik zou het niet weten mevrouw, dit is mijn eerste dag dus ik ken nog niemand"
"WAT? Is dit je eerste dag? Wat doe je het goed meid! Echt geweldig! Je hebt me zo goed geholpen!"
Hai!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef Evie het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!
Okeequote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei sommigegeneraliseer het niet
Yay!quote:
Ja, echtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sheldon's Sick.
Where you playing with him?
Ik ben overigens niet boos. De rest klopt wel.quote:
Ik wacht nog geduldig op mijn thee een een flinke bak kruidnoten.quote:
Het helpt zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, zulke opmerkingen zorgen wel dat je passie voor je vak gaat krijgen.
Na deze opmerking kun je OF je geduld nog wat langer oefenen OF de handel zelf pakkenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig op mijn thee een een flinke bak kruidnoten.
Er is heel veel toegankelijk klassiekquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Al wat opgeschoten in de zoektocht naar toegankelijk klassiek?
JBquote:
Moeder de vrouw heeft gesprokenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na deze opmerking kun je OF je geduld nog wat langer oefenen OF de handel zelf pakken
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet boos. De rest klopt wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is heel veel toegankelijk klassiek
Hoi!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef Evie het volgende:
Ja klopt!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is heel veel toegankelijk klassiek
spotify ging raar doen, dus nee. nu gitaar gepingel opstaanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Al wat opgeschoten in de zoektocht naar toegankelijk klassiek?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na deze opmerking kun je OF je geduld nog wat langer oefenen OF de handel zelf pakken
Maar wel met het talent om je te laten lachen op een rotdag.quote:
Dat is niet altijd even toegankelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb opa maar eens Bach cadeau gedaan
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn opa geen plezier mee doen...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aandacht trekken, helaas heb ik geen reet uitgevoerd, niet eens boos geweest.quote:
I see I seequote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar wel met het talent om je te laten lachen op een rotdag.
Die bak kruidnoten heb ik er ook maar bij gepaktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig op mijn thee een een flinke bak kruidnoten.
Ludovico Einaudi wel es geprobeerd?quote:
Dat maakt mijn opa niks uitquote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even toegankelijk
Hij staat hier ook inmiddels.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef Gasol het volgende:
Die bak kruidnoten heb ik er ook maar bij gepakt
Jammer hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Aandacht trekken, helaas heb ik geen reet uitgevoerd, niet eens boos geweest.
Ja, een beetje niet opschieten met een ontwerp, dat heb ik gedaan
Nopequote:Op donderdag 2 december 2010 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ludovico Einaudi wel es geprobeerd?
En wat zeg je dan?quote:
Zit er nu een te verorberen! Puur, met de M van MissMSXquote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef After_Dark het volgende:
Het gaat hier te vaak over kruidnoten, marsepein en chocoladeletters. Ik zit om te haverklap te kwijlen
Nee, joh! Dat staat niet in het script!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:22 schreef Boudibou het volgende:
Sheldon, pak met je zieke hoofd die Penny op haar bek, man.
quote:
Dank je wel lieverd!quote:
Goed zoquote:
Leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
Oh, Sinterklaas kwam ook nog op het werk
Chocoladeletter gehad
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit er nu een te verorberen! Puur, met de M van MissMSX
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
Oh, Sinterklaas kwam ook nog op het werk
Chocoladeletter gehad
Wat zullen jullie kinderen een heertjes en dametjes zijnquote:
Als je gaat downloaden, ga voor de CD's Divenire en Nightbook.quote:
MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!quote:
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur purquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purrquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of furr...
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh! Dat staat niet in het script!
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
We passen zo in OUD als de perfecte ouders zijndequote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen jullie kinderen een heertjes en dametjes zijn
Aardig, maar wel erg standaardquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hah, toevallig gister Venus gedownload
Gaaf hoor! Klinkt heel erg goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!
Is dat goed of niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Evie het volgende:
Ik moet denken aan de muziek bij de bbc serie over Jane Eyre...
Ja, maar jijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.
Thnx is wel ok hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat goed of niet?
Die serie ken ik niet. Google zegt dat de muziek daarvoor is gecomponeerd door Rob Lane.
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.quote:
Tranen met tuiten zo te zienquote:
Ik lach gewoon veel....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
quote:
I wish I was specialquote:
Railroad man isquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik had ook railroad man geluisterd, maar toen besloot ik het maar bij standaard te houden
En jou de stuipen op het lijf jagen als clown?quote:
* MissMSX opmerking insliktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jou de stuipen op het lijf jagen als clown?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
* Mr.Myst geeft Yuki een deken en een knuffel
Help, je vent doet eng! * missbehavin duikt achter MissMSX wegquote:
Ik moet er ook weinig van hebben.quote:
Dat heb ik heul vaakquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef After_Dark het volgende:
Er is een fout opgetreden met code 0.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
Fijn, mag weer ned1 kijken :,)
Ik wil een eigen stehehek!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is twee keer zo groot als ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Help, je vent doet eng! * missbehavin duikt achter MissMSX weg
??? Heb je niet je eigen stekkie?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef After_Dark het volgende:
Er zijn engere clowns dan pennywiseHuuuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Een eigen TV zou al heel wat zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
Arme JBquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef After_Dark het volgende:
Er zijn engere clowns dan pennywiseWhaha ik zag dr vandaag nog... en ze was de hele tijd dr armen zo aan het bewegen alsof ze graag wou dat dr borsten zouden groeien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp bill ineens stukken beter!dus
woon noodgedwongen alweer ruim een jaar bij m'n ouders.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha ik zag dr vandaag nog... en ze was de hele tijd dr armen zo aan het bewegen alsof ze graag wou dat dr borsten zouden groeien..
Ik begrijp bill ineens stukken beter!
Hoe lief.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve collega's die me eerder naar huis sturen omdat t sneeuwt. Weekend
Ajquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
woon noodgedwongen alweer ruim een jaar bij m'n ouders.![]()
Jij gaat roos kweken zodat je altijd eerder naar huis mag?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat roos kweken zodat je altijd eerder naar huis mag?
Jij ook al weekend?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Wie komt mij warm knuffelen?
De kou is nu echt niet grappig meer
koffie wordt beneden gedronken.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een eigen TV zou al heel wat zijn
Hoe staat het met het jobhunten?
tegen het einde doet ze het hier ook een beetje.. kut kan het fragment even niet vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef After_Dark het volgende:
[..]
, die armbeweging ken ik niet
Is wel heel verleidelijk, Utrecht is niet eens zo verquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Blegh, balenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koffie wordt beneden gedronken.
Nog altijd geen resultaat en december is een rustige maand.
Volgende week wel een gesprek hier in d'chem.
Weekend heb je alleen als je de rest van de tijd andere dingen te doen hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd weekend. Dat is pas fijn.Niet echt eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Gaat koffie pakken*
Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is wel heel verleidelijk, Utrecht is niet eens zo ver
ja yayquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij ook al weekend?
Ik werd net gebeld door een lief klasgenootje die kwam vertellen dat een docent ziek is en er morgen geen les is... iedereen heeft dus weekend, maar ik heb op vrijdag andere verplichtingen
Ja, ja ik zag het. alsof ze steeds even aanwijst hoe groot ze moeten wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
tegen het einde doet ze het hier ook een beetje.. kut kan het fragment even niet vinden
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Wanna be my lover for the weekend?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
iddquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja, ja ik zag het. alsof ze steeds even aanwijst hoe groot ze moeten worden
Ga eens werk zoeken luie donderquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je veel vrijdagen deze week?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja yaymn stagebegeleidster n mailtje gestuurd of ik deze week alle vrijdagen vrij mag zijn voor huiswerk en het was ok
yay voor vroeg weekend
en arme, arme jij
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauwquote:
Nou. Doordeweeks doe ik geen flikker, weekends probeer ik toffe dingen te doen. Dat is ook een soort weekend. Hoewel, dit weekend doe ik ook geen flikker.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weekend heb je alleen als je de rest van de tijd andere dingen te doen hebt
Oew, draai die ff wil je?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanna be my lover for the weekend?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En heb je veel vrijdagen deze week?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanna be my lover for the weekend?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, draai die ff wil je?
Love love in a woman's heart
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, draai die ff wil je?
Love love in a woman's heart
Ja, die van mij ook als je me een potje verf geeftquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauw
Ja, zeg datquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zong m ook al in mijn hoofd. Jerney in d'r geile blauwe pakje
Asociaalquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja yaymn stagebegeleidster n mailtje gestuurd of ik deze week alle vrijdagen vrij mag zijn voor huiswerk en het was ok
yay voor vroeg weekend
en arme, arme jij
Whut?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook als je me een potje verf geeft
Ik heb toch een lekkere chocolademelk gemaakt pas. oeioeioei. En zo makkelijk, gewoon pure chocola smelten, melk derbij. Geen gedonder met die poedershit, neen!quote:
Laat ik daar nu eens heul goed in zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauw
keiveulquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En heb je veel vrijdagen deze week?
quote:
Ik stel voor dat we het simpel houden. Bad en bed, meer plaatsen komen we niet.quote:
bofkont jij!quote:
Boringquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het simpel houden. Bad en bed, meer plaatsen komen we niet.
Ik vind haar nog steeds wel een tof wijf. Dat hoofdquote:
dichtbij Utrecht zou ideaal zijn. D'chem wil ik eigenlijk niet, maar aangezien regio Utrecht gewoon niet lukt, moet ik wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blegh, balen
Dichtbij zou wel ideaal zijn
Myraela compenseert dat.quote:
Perfect.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het simpel houden. Bad en bed, meer plaatsen komen we niet.
ja das lekker hequote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik heb toch een lekkere chocolademelk gemaakt pas. oeioeioei. En zo makkelijk, gewoon pure chocola smelten, melk derbij. Geen gedonder met die poedershit, neen!
Is inderdaad niet zo heel veel te beleven hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dichtbij Utrecht zou ideaal zijn. D'chem wil ik eigenlijk niet, maar aangezien regio Utrecht gewoon niet lukt, moet ik wat.
Is dat lekker ja?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik heb toch een lekkere chocolademelk gemaakt pas. oeioeioei. En zo makkelijk, gewoon pure chocola smelten, melk derbij. Geen gedonder met die poedershit, neen!
je had handschoenen bij jequote:
Dat is veel lekkerder!quote:
Ja maar JoeBravoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo heel veel te beleven hier.
Daarmee kan ik toch niet typen manquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je had handschoenen bij je2 paar!
Zeg, sweetie, doe eens niet met m'n berichten sjoemelenquote:
Herkenbaar, ik had misschien wel vast werk kunnen hebben als ik daar heen zou verhuizen. Maar dat wil ik gewoon nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dichtbij Utrecht zou ideaal zijn. D'chem wil ik eigenlijk niet, maar aangezien regio Utrecht gewoon niet lukt, moet ik wat.
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef After_Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind haar nog steeds wel een tof wijf. Dat hoofd
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het doen. Ik sluit gewoon nu al mn laptop af, filmpje kijken en dan slapen.
Op deze manier moet het wel lukken om een keer voor 12 uur naar bed te gaan
Alleen dansen kan ze niet hoorquote:
Oke... Hoe doe je dat dan? Gewoon een stuk chocolade smelten en daar melk door roeren?quote:
Verstandigquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het doen. Ik sluit gewoon nu al mn laptop af, filmpje kijken en dan slapen.
Ja, heerlijk fout en tropisch en geilquote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef missbehavin het volgende:
Hij is ook zo lekker tropisch he MissMSX
Room erdoor is nog beter, vanillestokje mee laten trekken, scheut rumquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Hoe doe je dat dan? Gewoon een stuk chocolade smelten en daar melk door roeren?
Net als jij!quote:
Ik lust geen rumquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Room erdoor is nog beter, vanillestokje mee laten trekken, scheut rum
Have fun!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
minus rum, I'm inquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de relatie tussen dansen en neuken? Of geldt dat alleen voor mannen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heerlijk fout en tropisch en geil
Dit vond ik zo briljant
Dan ga ik wel in de woonkamer kopjes thee drinken OK?quote:
Of een ander likeurtjequote:
Samen met Samzz?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef MissMSX het volgende:
Dan ga ik wel in de woonkamer kopjes thee drinken OK?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de relatie tussen dansen en neuken? Of geldt dat alleen voor mannen?
[..]
43 of baileysquote:
Ja, en jij mag niet kijkenquote:
Sorry, het had eronder moeten staan..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, sweetie, doe eens niet met m'n berichten sjoemelen
Ik denk dat dat wel kan, de meeste likeur kan wel, ligt aan je eigen smaak.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zou een scheutje Kahlua daar lekker in zijn?
Het geldt alleen voor mannen dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef missbehavin het volgende:
Mijn danskunsten zijn natuurlijk geweldig
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zou een scheutje Kahlua daar lekker in zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de woonkamer kopjes thee drinken OK?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het geldt alleen voor mannen dan waarschijnlijk.
Me tooquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Yuki het volgende:
Die 43 drink ik overigens liever puur, denk ik
Dan drink jij m virgin schatquote:
Ja, dat snapte ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, het had eronder moeten staan..
Aangezien ik het over jou zeg en niet jijzelf...staat een beetje verkeerd.
Als je zo brutaal gaat doen zet je hier nog geen voet over de drempel meisjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan drink jij m virgin schat
Sorry mevrouw.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo brutaal gaat doen zet je hier nog geen voet over de drempel meisje
Wanneer?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan drink jij m virgin schat
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef MissMSX het volgende:
Als je zo brutaal gaat doen zet je hier nog geen voet over de drempel meisje
[..]
Dat klinkt al beterquote:
Nederigheidquote:
Jij al helemaal nietquote:
venz venz venzquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Mr.Myst het volgende:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz!
In een nieuw jasje gestoken..
Als jij biggel komt knuffelen, maak ik hot cocoquote:
Weet ik..maar moest wat op je reageren..had ff een inspiratieloos momentjequote:
Leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij biggel komt knuffelen, maak ik hot coco
Maak je volgende week ook hot coco?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij biggel komt knuffelen, maak ik hot coco
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef Mr.Myst het volgende:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz!
In een nieuw jasje gestoken..
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet ik..maar moest wat op je reageren..had ff een inspiratieloos momentje![]()
En ik kan je uiteraard niet negeren.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
En omdat het Yuki zo vrolijk maakte kan ik het jullie natuurlijk niet onthouden:
quote:
Nee, want mijn huisquote:
Helemaal geen sterke drank? Ik lust tot nu toe helemaal niets op drankgebied. Kan het wel drinken, maar genieten, nou nee.quote:
Ze hebben er toch niet ineens een soort rapversie van gemaakt he?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
![]()
Hoorde 't net opeens op de tv. Toen ik vroeger klein was en Telekids keek was dat liedje er ook al, in een ander jasje
Wel verplicht naar foute muziek luisteren in dit huis hoorquote:
Dat zie ik alleen maar als een uitdaging.quote:
Oh, jawel! Nou ja, wat is sterk? Wijn en martini drink ik graag, als er geen bier isquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Helemaal geen sterke drank? Ik lust tot nu toe helemaal niets op drankgebied. Kan het wel drinken, maar genieten, nou nee.
Labello med repairquote:
Succes.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen maar als een uitdaging.
Songfestival liedjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel verplicht naar foute muziek luisteren in dit huis hoor
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jawel! Nou ja, wat is sterk? Wijn en martini drink ik graag, als er geen bier is
En ik dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maak je volgende week ook hot coco?
Nee, meer een soort Teletubbie-versie...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze hebben er toch niet ineens een soort rapversie van gemaakt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |