Wat nee?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja en ik heb dus al twee dagen zin in patat, maar nee hoor
Weet je, dat past nog echt bij 'm ook, als ik die foto's ziequote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, je wilt origineel zijn he...
Hij heet Romano
Dat past mooi in jouw exotische namenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heet Romano
Jammer van de -oquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heet Romano
Er staat een doodstraf of hoi/hallo postsquote:
Gister nog gegetenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja en ik heb dus al twee dagen zin in patat, maar nee hoor
Oh. Hm. Gewoon tussen de middag een patatje halen anders? Laatst wilde ik van die minifrikandellen en andere kleine snacks. Normaal ben ik daar gek op, maar ik dacht echt van gadverdamme wat een bocht.quote:
Dan gaan er een heleboel singles doodquote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat een doodstraf of hoi/hallo posts
Als ik tussen de middag nog vette hap ga snaaien dan groei ik helemaal dichtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Hm. Gewoon tussen de middag een patatje halen anders? Laatst wilde ik van die minifrikandellen en andere kleine snacks. Normaal ben ik daar gek op, maar ik dacht echt van gadverdamme wat een bocht.
Dit gaat niet goed met me.
Wellesquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan gaan er een heleboel singles dood
En terechtquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan gaan er een heleboel singles dood
namen? Oh ook mijn achternaam bedoel jequote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat past mooi in jouw exotische namen
Jij mag het wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Dan hou ik mijn Hai- posts maar achterwege
Tenzij je dood wiltquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
namen? Oh ook mijn achternaam bedoel je
Haiquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, dat past nog echt bij 'm ook, als ik die foto's zie
Ik vind 'm echt enorm knap (voor zover een volwassene een kind knap kan vindenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mag het wel natuurlijk
quote:
Pedo!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt enorm knap (voor zover een volwassene een kind knap kan vinden) op die foto met de zonnebril
Het is een mooi kindquote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt enorm knap (voor zover een volwassene een kind knap kan vinden) op die foto met de zonnebril
Jij welquote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef xFriendx het volgende:
Zo, gegeten en afgewassen, weekend time
Nu al weekendquote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef xFriendx het volgende:
Zo, gegeten en afgewassen, weekend time
Ja, morgen vrij, maar moet er nog wel even op uit. Oa nieuwe pasfoto's maken voor mn ID-kaart die verloopt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu al weekend
/verkapte hoi Friendpost maar ik wil nog niet dood
Just blame it on the momquote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb een knap joch he. Al die nationaliteiten gemixt he, dat wil helpen
Het was een paar dagen terug unaniem besloten dat hoi posts doodirritant zijnquote:
Tell me about itquote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Die editquote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een paar dagen terug unaniem besloten dat hoi posts doodirritant zijn
Wat voor mix?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag heerlijk gewerktquote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En vandaag lekker gewerkt? Of was je vrij?
Wat ben jij dan allemaal?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef missbehavin het volgende:Ja ik heb een knap joch he. Al die nationaliteiten gemixt he, dat wil helpen
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor mix?
Ik ben een Twents/Duits/Franse mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |