Brand losquote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen maar ik heb wel een lijst aan toffe meisjesnamen
Ik zou willen dat ik het wat minder makkelijk vond vroeger dan zou ik me nu ergens voor in kunnen zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niksaan, ik zou willen dat ik het kon.
En ik ben ook nog eens redelijk vermakelijkquote:
Switch.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een meisje? Ahaaa...oftewel een persoonlijke slaafje voor mama over 8 jaar.
Hoe ga je haar noemen? Zullen we ff wat namen droppen
Jij kan een tulband dragen nuquote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook. Moet nodig naar de kapper, maar dat lijkt me veiliger in Nederland dan hier.
Haha,,mwaa..bijna alle kinderen zijn mama's kindjes..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit krengetje (dat is ze nu al) word straks Papa's prinsesje en hoeft geen flikker te doen in huis.
Namen.. Mja.. We hebben er wel eentje.. Maar hubbie bedenkt zich steeds
Lieke, Sophie, Eva, Anne, Hannah, Maaikequote:
Geen kut voor jou dus?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
Ik ben vooral kutlui.
En sinds wanneer is Myr een blauwe?
Wie heeft dat nou weer besloten..
Precies, en als je een andere mening hebt krijg je ook een lager cijfer voorquote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op het HBO waren zweverige, creatieve docenten.Dan kan je nooit beter zijn of iets goed of fout doen. Maar toch was het fout als je niet deed wat de docent mooi vond.
precies, dat is nu nog steeds een GROOT probleem voor me.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het wat minder makkelijk vond vroeger dan zou ik me nu ergens voor in kunnen zetten
Thé Lau heldquote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef Kluts het volgende:
Winston Gerschtanowitz die vraagt bij de naam The Lau "is het raar dat ik die niet ken?
Zit in Indiaquote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
In duitsland scheren ze je idd zo je kop kaal!
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens redelijk vermakelijk
Hij wil het geheim houden en dat moet ik respecterenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,mwaa..bijna alle kinderen zijn mama's kindjes..
Oee,,vertell..of wil je het geheid houden..
Ik ben heel erg van de ouderwetse namen, Christine/Christina, Helena, Elizabethquote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lieke, Sophie, Eva, Anne, Hannah, MaaikeEn Ierse namen vind ik ook heel mooi maar dat wil ik zo'n kind niet aandoen.
Sophie.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lieke, Sophie, Eva, Anne, Hannah, MaaikeEn Ierse namen vind ik ook heel mooi maar dat wil ik zo'n kind niet aandoen.
Blauw staat me goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
Ik ben vooral kutlui.
En sinds wanneer is Myr een blauwe?
Wie heeft dat nou weer besloten..
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Switch.
- samentrekking van swallow witch (slikheks Tally)
- als ze in een verkeerd lichaam geboren is, kan ze altijd nog een jongetje worden
- de naam van de koffiesjop in Venray
Zo sikkheneurig ben ik nog niet.quote:
Mij ook. Ik heb een blauw jasje waar ik elke dag wel een compliment over krijg van een wildvreemde.quote:
Zo heette mijn lieve vriendinnetje...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sophie.Zo noem ik mijn dochter later ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |